Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اجرای برنامه مردان نقره‌ای در ایستگاه‌های مترو اظهارداشت: این برنامه با مشارکت پلیس و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار می‌شود. 

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه آشنایی شهروندان و مسافران با جرائم حوزه کلاهبرداری اینترنتی و سوء استفاده از حساب‌های مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای تولید و تبادل اطلاعات، ارتقا بیشتر فرهنگ نظم، انضباط و قانون‌گرایی مسافران مترو از دیگر اهداف این برنامه است.

گروه هنرمندان نقره‌ای در ایستگاه متروی امام خمینی (ره)دوشنبه ۱۵ مهر از ساعت ۸ تا ۱۳ با اجرای مفهومی و حرکت بین مسافران و با استفاده از پلاکاردهای هشداردهنده، خطرات ناشی از کلاهبرداری اینترنتی و راه‌های پیشگیری از این جرایم را به مسافران اطلاع رسانی می‌کنند.

۲۳۵۲۱۲

کد خبر 1308020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری فضای مجازی آموزش ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس اربعین عراق سینمای ایران عربستان دونالد ترامپ پیاده روی اربعین گابریل کالدرون باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟