Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروز فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به امسال برای ۱۸۴ هنرمند گیلانی معرفی نامه به بیمه تأمین اجتماعی استان ارسال شده است، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته ۸۰۸ هنرمند گیلانی تحت پوشش بیمه هنرمندان بودند.

فیروز فاضلی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بیمه تأمین اجتماعی و صندوق هنرمندان، افزود: حق بیمه پرداختی با صدور دفترچه برای هر هنرمند تقریبا ۲۲۵ تومان است که در صورت اضافه شدن اعضای خانواده این مبلغ نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نصف این حق بیمه توسط دولت در قالب صندوق اعتباری هنر زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد شد، گفت: در کنار بیمه عادی اگر هنرمندان تمایل داشته باشند می تواند از خدمات بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این زمینه استان گیلان جزو استان‌های پیشرو بعد از تهران است، تصریح کرد: تا پایان سال گذشته ۸۰۸ نفر از هنرمندان گیلانی تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

فاضلی با بیان اینکه در سال ۹۹-۹۸ حدود ۷۷۰ هنرمند به همراه خانواده در سامانه صندوق اعتباری هنر ثبت نام بیمه تکمیلی کرده‌اند، َ گفت: طرح‌های بیمه‌ای ما در قالب طرح امید، آرامش و رفاه است.

کد خبر 4739666

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 آستارا اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند

انجمن نمایشگران عروسکی از ۱۰ تن از فعالان این رشته تقدیر می‌کند.

هما جدی‌کار، رییس این انجمن در این باره به ایسنا گفت: امسال جشن اردیبهشت برخلاف سال‌های گذشته با تاخیر برگزار می‌شود و ما هم به همین مناسبت برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و این برنامه روز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های قبلی انجمن، از اغلب هنرمندان نسل‌های گذشته تقدیر کرده‌ایم و امسال بنا داریم از چند هنرمند نسل دومی تجلیل کنیم. بخصوص که در بیشتر برنامه‌ها، معمولا بزرگترها را مد نظر قرار می‌دهند بنابراین ما تصمیم گرفتیم از بیشتر هنرمندان فعال تقدیر کنیم تا در این دوره که دوره مدیریت هیات مدیره ماست، جمع بیشتری از فعالان نمایش عروسکی تجلیل شوند.

به گفته او، کارگردانی این برنامه بر عهده زهرا طباطبایی است و ارایه پیام روز جهانی تئاتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  

دیگر خبرها

  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه