Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@03:01:47 GMT

خروج آمریکا از سوریه، پیروزی بزرگی برای ایران است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۹۸۵۹

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه از تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه انتقاد کرد.

وی در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز برای اولین بار از تصمیمات ترامپ انتقاد کرد و گفت: خروج ما پیروزی بزرگ برای ایران و داعش است. این که داعش شکست خورده است یک دروغ بزرگ است. آنها هنوز به طور کامل شکست نخورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از رئیس جمهور می‌خواهم از این تصمیم خود منصرف شود. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران سوریه داعش آمریکا لیندسی گراهام ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم بزرگداشت روز استاد گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی ۷۰ سال گذشته یعنی از زمان تأسیس، موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله طرح‌های بزرگ صنعتی، ارتباط با صنعت و تربیت دانش آموختگان برجسته داشته است.
دکتر علیرضا رهایی افزود: دانش آموختگان این دانشگاه هر کدام در اقصی نقاط کشور نقش آفرین بودند و توانستند مدیریت‌های بزرگی را شکل دهند و موفقیت‌هایی را برای بخش‌های مختلف صنعت ایجاد کنند که همه این موفقیت‌ها مرهون زحمات استادان است.
وی ادامه داد: تلاش استادان در تربیت دانشجویان بسیار باارزش است؛ همچنان که در بیان بزرگان و رهبران ما در این زمینه نکات دقیقی گفته شده است.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این زمینه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است و نقشی پر رنگ‌تر از نقش خانواده و پدر و مادر دارد؛ یا در بیانی دیگر که می‌فرمایند: اگر همه آفرینش برای معلم درود می‌فرستد برای این است که معلم علم را در اختیار متعلّم قرار می‌دهد.
رهایی خاطرنشان کرد: این دانشگاه به همت استادان منشاء کار‌های بزرگی در کشور است به طوری که در هفته جاری میزبان معاونت علمی بودیم و موافقت‌نامه‌ تحقیقاتی بزرگی امضا شد و همچنین موافقت‌نامه‌ دیگری برای به دست گرفتن طرح تحقیقاتی در حوزه دریا و مهندسی دریا قطعی شد.
وی تأکید کرد: تقریباً ما هر هفته درگیر چنین برنامه‌هایی هستیم، اما پیشرفت و به نتیجه رسیدن این طرح‌ها نیازمند همکاری و تلاش استادان است.

دیگر خبرها

  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟