Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب نگاهی داریم به سایر بازی های هفته پنجم لیگ NFL.

طرفداری- هفته پنجم لیگ NFL با انجام 13 بازی ادامه یافت.

همانطور که در طرفداری خوانده اید، در مهم ترین دیدارها گرین بی پکرز از سد دالاس کاوبویز گذشت، ایندیاناپولیس کولتس مقابل کنزاس سیتی چیفس به برتری رسید و نیوانگلند پتریتس هم موفق به شکست واشینگتن رد اسکینز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر مسابقات، نیواورلینز سینتس با درخشش تدی بریج واتر موفق به شکست 24-31 تمپا بی باکنیرز شد. بریج واتر که جای درو بیرز را در پست کوارتر بک سینتس گرفته است، در این بازی 4 پاس منجر به تاچ داون داشت که بیشترین تعداد در طول دوران حرفه ای اش بود. آلوین کامارا، رانینگ بک سینتس نیز برای چهارمین بار در این فصل، حداقل 20 لمس توپ داشت. باکنیرز با این شکست، برای هشتمین فصل متوالی، در 5 بازی نخست فصل، تعداد باخت هایش بیشتر از پیروزی هایش شد.

در یکی از بازی های جذاب هفته پنجم، اوکلند ریدرز توانست با نتیجه 21-24 از سد شیکاگو برز بگذرد و به سومین پیروزی فصل برسد. ریدرز در این دیدار 3 راش تاچ داون به ثبت رساند، این در حالی است که برز در 4 دیدار قبلی، تنها 1 راش تاچ داون متحمل شده بود. ریدرز با این پیروزی برای اولین بار از سال 2016، 2 بازی متوالی خارج از خانه را پیروز شد.

نیویورک جاینتس با شکست 10-28 خانگی مقابل مینسوتا وایکینگز، سومین شکست فصل را تجربه کرد. نکته جالب درباره وایکینگز این است که در 8 دیدار از 9 بازی اخیر، اجازه نداده اند که حریفان شان بیشتر از 250 یارد مسافت پاس داشته باشند. از زمان هری نیومن در سال 1993، هیچ کوارتر بک تازه واردی (روکی) نتوانسته است که نیویورک جاینتس را به پلی آف برساند. کار دنیل جونز نیز امسال بسیار سخت است.

سایر نتایج به شرح زیر است:

پیتسبورگ استیلرز 26-23 بالتیمور ریونز سینسیناتی بنگالز 26-23 آریزونا کاردینالز کارولینا پنترز 27-34 جکسن ویل جگوارز هیوستون تکسنز 32-53 آتلانتا فلکنز فیلادلفیا ایگلز 6-31 نیویورک جتس تنسی تایتنز 14-7 بوفالو بیلز لس آنجلس چارجرز 20-13 دنور برانکوس

مطالعه یادداشت های مهم فوتبال آمریکایی:

قوانین فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • دریای بابل به دنبال پیروزی مقابل آریو اسلامشهر
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند