Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کوروش مودت فرماندار ویژه خرمشهر امروز گفت: مرز شلمچه مرز انحصاری اتباع خارجه است، البته زائران ایرانی نیز قادر هستند که از این مرز به سوی عتبات عالیات رهسپار شوند اما اتباع خارجه فقط باید از مرز بین‌المللی شلمچه تردد کنند.

او ادامه داد: حدود ۲۵ هزار تبعه خارجی به قصد زیارت عتبات عالیات تاکنون از مرز بین‌المللی شلمچه تردد کردند و به جز اتباع پاکستانی، دیگر اتباع مشکلی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: برای برخی از اتباع پاکستانی از سوی طرف عراقی ممانعت ایجاد شده است که در حال پیگیری این امر هستیم تا مشکل این زائران حل و رفع شود.

مودت ادامه داد: اتباعی که برای عزیمت به عتبات عالیات مشکل دارند، اکنون در مرز شلمچه مستقر هستند و خدمات اسکان و تغذیه به آنها ارائه می‌شود.

اوگفت: ۲۴ گیت برای تردد اتباع خارجه در مرز شلمچه فراهم شده است تا به خوبی از این زائران میزبانی و به آنها خدمت ارائه می شود.پ

انتهای پیام/ د

تردد۲۵ هزار تبعه خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی مرزشلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403