Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین با حضور متخصصان، صاحبنظران و متولیان امر، ۱۷ مهرماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین با حضور مقامات وزارت راه و شهر سازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتاق بازرگانی تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل سالن همایش‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت و دکتر فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی سخنرانان کلیدی مراسم افتتاحیه این جایزه هستند.

همچنین در مراسم افتتاحیه این جایزه دکتر بهروز کریمی دبیر علمی این جایزه گزارشی از نحوه برگزاری، قوانین و مقررات جایزه و روند اجرایی و داوری ارائه خواهد کرد.

در مراسم افتتاحیه این جایزه پنل‌های تخصصی با عنوان پنل وزارت صنعت، معدن و تجارت، پنل وزارت راه و شهرسازی، پنل جشنواره استارتاپ‌ها، پنل تجارت موفق و پنل مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن‌های موازی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این مراسم به شرکت‌های برگزیده شده بر اساس فرآیند داوری، گواهینامه، تقدیرنامه یک ستاره و تقدیرنامه دو ستاره اعطا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی

صبح امروز با حضور سید احسان خاندوزی آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو برات الکترونیکی قابلیت توسعه زیرساخت سفته و امکان تامین مالی بنگاه ها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاه‌ها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی را دارد.

سامانه مدیریت یکپارچه سفته و برات الکترونیکی بر اساس بند (ج) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و سایر قوانین و مقررات موضوعه ایجاد شد.

ضرورت تامین مالی بنگاه‌های فعال شبکه زنجیره تامین مالی، رفع موانع موجود در مدیریت جریان نقدینگی و سرمایه در گردش در زنجیره تامین مالی و لزوم نوآوری و تعریف ابزار‌های جدید و مطمئن برای بهره گیری در زنجیره تامین مالی از کارکرد‌های کلیدی برات الکترونیکی است.

توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ خزانه داری کل کشور و طراحی و پیاده سازی برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین مالی پیاده سازی از کارکرد‌های این ابزار است.

از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در این زمینه می‌توان به طراحی تمام فرآیند‌های برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین از مرحله صدور، قبول ظهرنویسی، انتقال، تسویه کامل، تدریجی و تنزیل اشاره کرد.

برات الکترونیکی از قابلیت‌هایی همچون زنجیره تامین با قابلیت توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی، امکان تامین مالی بنگاهها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاهها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی برخوردار است.

برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین به صورت کاملا الکترونیکی و برخط و با امضای دیجیتال تمام ذی نفعان صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان