Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم ترحیم جعفر کاشانی با حضور اهالی ورزش به جز بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم ترحیم مرحوم جعفر کاشانی از ساعت 16 امروز (دوشنبه) در مسجد جامع شهرک غرب در حضور پیشکسوتان و مسئولان ورزش برگزار شد.

علی پروین، محمدحسن انصاری‌فرد، حسن روشن، محمد دادکان،علی دایی، مهدی مناجاتی، رضا گل‌محمدی، محمود خوردبین، علی فتح‌الله‌زاده، نصرالله عبداللهی، محمد کلهر، مهدی تارتار، گودرز حبیبی، داریوش ارجمند، سعید نعیم آبادای، علی‌اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، حسین عبدی، محمد پنجعلی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... از چهره‌‌‌های آشنای این مراسم بودند.

ضمن اینکه از جمع بازیکنان پرسپولیس با وجود تعطیلی تمرین فقط آدام همتی در مراسم دیده شد. این در حالی است که سرخپوشان در مراسم تشییع پیکر مرحوم کاشانی هم حضور نداشتند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر کاشانی در ورزشگاه شیرودی در غیاب بازیکنان پرسپولیس + عکس

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جعفر کاشانی پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جعفر کاشانی پرسپولیس تهران جعفر کاشانی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!

فرارو- در مراسم شب گذشته محمود دولت آبادی، ایرج راد، اصغر همت، حبیب رضایی، نوید محمد زاده، محمد رحمانیان و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تئاتر حضور داشتند. 

عکسی از علیرضا کوشک جلالی در این مراسم در برخی از رسانه‌ها به عنوان بهروز افخمی ویلچر نشین شد، بیماری او چیست؟ دست به دست شد. اما واقعیت چیز دیگری بود.

 

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم