Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمدل بامری روز دوشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی چابهار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: توسعه اقتصادی در بستر امنیت رخ می‌دهد بنابراین نقش نیروی انتظامی در این زمینه پر رنگ است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز را مدیون جانفشانی و زحمات نیروی انتظامی هستیم، خاطرنشان کرد: اساس و پایه هر کاری امنیت است و توسعه اقتصادی در بستر امنیت رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چابهار گفت: امروز به برکت حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان بشمار می‌رود.

وی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش‌های مختلف جامعه با پلیس دانست.

امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار نیز در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه قدردانی کرد و افزود: امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی با اقتدار است.

سعید مقدم بقا افزود: فعالیت‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی با راه‌اندازی مراکز مختلف از جمله مراکز پژوهشی و دفاتر مشاوره به این اقتدار کمک کرده است.

وی بیان کرد: مایه خرسندی است که نیروی انتظامی چابهار با آگاهی و پشتیبانی در حوزه‌های مختلف نظم و امنیت را در سطح این شهرستان ایجاد کرده است.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی چابهار هفته نیروی انتظامی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر