Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛منابع آگاه اعلام کردند که دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب به دستیابی به توافقی جهت پایان دادن به نزاع بر سر قدرت در عدن نزدیک می‌شوند که این توافق این امکان را به نیروهای عربستانی می‌دهد تا به صورت موقت این شهر را تحت کنترل خود داشته باشند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از مسئولانی در دولت مستعفی یمن گزارش داد که عربستان پیشنهادی را مطرح کرده که بر اساس آن شورای انتقالی جنوب یمن به دولت هادی ملحق می‌شود تا پس از آن نیروهای سعودی در عدن برای نظارت بر تشکیل یک نیروی امنیتی بی‌طرف در این شهر مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک منبع سوم آگاه از جریان مذاکرات نیز امروز (دوشنبه) گفت: پیشرفتی در مذاکرات جده حاصل شده است. گفت‌وگوها همچنان ادامه دارد و با محوریت پیوستن شورای انتقالی جنوب به دولت مستعفی و نیز آرام کردن تنش‌ها و استقرار مجدد نیروها است.

نیروهای کمربند امنیتی وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن نیز در توئیتر اعلام کردند که ممکن است توافقی در جده طی چند روز آینده امضاء شود.

این منبع سوم گفت: پیش از آنکه ائتلاف عربی بخواهد به صورت رسمی به پیشنهاد حوثی‌ها برای توقف حملات موشکی و حملات پهپادی به شهرهای عربستان پاسخ دهد لازم است که درگیری‌ها در عدن که به دودستگی میان طرف‌های ائتلاف عربی منجر شده متوقف شود.

عربستان از حدود یک ماه قبل میزبان مذاکراتی غیر مستقیم میان دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب است تا به درگیری‌ها میان دو طرف در عدن پایان دهد. برچسب ها: دولت مستعفی یمن ، شورای انتقالی ، عدن

منبع: خرداد

کلیدواژه: دولت مستعفی یمن شورای انتقالی عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها

تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران که برای شناسایی استعدادها برگزار شده بود با معرفی تیم برتر به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، تیم فوتبال پسران زیر 12 سال شهرستان ملارد به عنوان برترین تیم تورنمنت زیر 12 سال فوتبال پسران استان تهران دست یافت.

در ادامه فعالیت‌های پایه‌ای فوتبال در استان تهران، تورنمنت استانی زیر 12 سال فوتبال پسران با حضور 6 تیم برتر مناطق شش گانه استان (ملارد، بهارستان، حوزه جنوب غرب تهران، حوزه جنوب شرق تهران، پاکدشت و دماوند) از ساعت 10:30 الی 13 پنجشنبه مورخ 1403/2/6 در محل ورزشگاه شهدای هویزه تهران به میزبانی هیئت فوتبال حوزه جنوب غرب تهران برگزار شد.

در پایان این تورنمنت تیم‌های شهرستان‌های ملارد و بهارستان به فینال راه یافتند که این بازی با برتری شهرستان‌های ملارد به اتمام رسید.

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران که تأکید بسیاری به برگزاری چنین تورنمنت‌هایی دارد در پایان این رقابت‌های جذاب پیام تشکر و قدردانی خود را از کلیه هیئت‌های شهرستان‌ها و حوزه‌ها به ویژه هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران و همچنین مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان که کمال همکاری و همراهی را با هیئت فوتبال استان تهران در راه برگزاری این تورنمنت داشتند، اعلام و برای همه افرادی که در برگزاری این تورنمنت تلاش کردند، آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!