Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت: ائتلاف نیرو‌های اصول‌گرا به نقطه خوبی رسیده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمّد ناظمی اردکانی، عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب (جمنا) در نشست نمایندگان ادوار این تشکل که عصر امروز (دوشنبه ۱۵ مهر) برگزار شد گفت: برنامه انتخاباتی نیرو‌های انقلاب باید همه ایده‌های احزاب اصول‌گرا با سلیقه‌های مختلف را دربر گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه باید بازگوکننده مطالبات اجتماعی و همچنین اثرگذار در سازمان رای باشد.

ناظمی اردکانی با بیان اینکه ناکارآمدی دولت، ریزش آراء اصلاح‌طلبان را به‌دنبال داشته است، گفت: این ریزش آراء، به مثابه تیغ دو لبه عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: راهبرد‌هایی که می‌تواند ما را در انتخابات به هدف نزدیک کند، وحدت حداکثری است که در سایه دو اقدام به‌دست می‌آید؛ نخست، ائتلاف همه جریان‌ها که به نقطه خوبی رسیده است و دوم، وجود گفتمانی فراگیر.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه با این دو مولفه می‌شود بر روی آراء شناور، اثر گذاشت گفت: وجود دو سبد رای در بین اصول‌گرایان قطعا منجر به شکست می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ائتلاف اصولگرایان اصولگرایان انتخابات مجلس یازدهم جمنا جبهه مردمی نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود