Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تعداد طرح عمرانی و زیرساختی به ارزش ۷۱۴ میلیارد تومان عصر دوشنبه با فرمان اسحاق جهانگیری و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استانداران سراسر کشور افتتاح شد.

ششمن همایش ملی روز روستا و عشایر امسال نخستین بار خارج از تهران و در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

از مجموع طرح های حوزه روستایی ۷۱ طرح و پروژه در حوزه آبرسانی روستایی، ۵۴ پروژه ساخت و آسفالت راه روستایی، ۳۹۲ پروژه خدمات ارتباطات رادیویی، تلفن ثابت و همراه و اینترنت و یک هزار و ۲۳۴ پروژه بهسازی محیط و آسفالت معابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۴۵ پروژه خدمات جهاد کشاورزی، ۱۵ پروژه خدمات بهداشت و درمان، ۱۵۷ پروژه برق رسانی، ۷۴ پروژه گازرسانی و پروژه‌هایی در حوزه خدمات صدا و سیما و امور عشایر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری در بیرجند مرکز خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

استاندار یزد در ارتباط ویدئو کنفرانس گفت که ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای این استان با اعتبار ۲۲۸ میلیارد ریال افتتاح شد و این اعتبارات و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و اعتبارات مربوط به دهیاری‌ها اجرا شده است.  

به گفته استاندار فارس در این استان نیز ۲۲۸ پروژه با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان برای مناطق عشایری و روستایی افتتاح شد. 

سهم استان قزوین از پروژه‌های روز ملی روستا و عشایر ۱۰۶ پروژه بود که با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. 

برای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ۶۵ طرح اقتصادی و عمرانی افتتاح شد که به گفته استاندار این استان ۱۹۳ نفر اشتغال مستقیم و ۲۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم از محل این طرح‌ها ایجاد شده است. 

۶۸ پروژه در استان کردستان با ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیز همزمان با روز ملی روز روستا و عشایر به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید. 

ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر امروز دوشنبه ۱۵ مهر نخستین بار خارج از تهران در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد و این استان میزبان معاون اول رئیس جمهوری، چهار وزیر، مسئولان کشوری و فعالان حوزه روستایی و عشایری بود.

هشت تفاهم‌نامه نیز در این همایش امضا شد که چهار تفاهم‌نامه متعلق به خراسان جنوبی است.

۱۵ مهر در تقویم رسمی کشور روز روستا و عشایر نام دارد پنج دوره پیشین همایش ملی روز روستا و عشایر در تهران برگزار شده بود.

معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) با سفر به بخش درح شهرستان سربیشه با مردم این منطقه مرزی نیز دیدار کرد. 

۷۵۵۷*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه افتتاح طرح خراسان جنوبی توسعه روستایی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود