Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@17:19:29 GMT

علت حادثه تصادف برای سرویس کارکنان بندر ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۱۱۴۶

علت حادثه تصادف برای سرویس کارکنان بندر ماهشهر

ایلنا: کارگران بندر صادراتی ماهشهر می‌گویند: اتوبوسی که صبح امروز موجب مرگ یک کارگر و مصدومیت ۲۱ نفر دیگر شده، مجوز نداشته و راننده نیز خواب‌آلوده بوده است اما رئیس تاسیسات بندر صادراتی ماهشهر می‌گوید: اجازه بدهید گزارش نهایی را پلیس راه بدهد.

امروز صبح، حادثه تصادف برای سرویس کارکنان بندر صادراتی ماهشهر که به نوعی زیرمجموعه پالایشگاه آبادان محسوب می‌شود، جان یک کارگر را گرفت و دستکم ۲۱ کارگرِ مصدوم را روانه بیمارستان‌های شادگان و ماهشهر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت قطعی حادثه هنوز منتشر نشده اما کارگران و بستگان کارگران حادثه دیده، در ارتباط با این حادثه مرگبار، نگرانی‌هایی دارند؛ معمولاً شرکت‌های مسافربری در مناقصات پالایشگاه شرکت می‌کنند؛ بعد از برنده شدن، در بخش بازرگانی ارزیابی کیفی و فنی می‌شوند و سپس به بندر معرفی می‌شوند؛ علاوه براین مجوز و مجوز پلیس راه و شرکت مسافربری، خود بخش ایمنی بندر صادراتی ماهشهر باید به اینها مجوز ثانویه بدهد و روزانه باید اتوموبیل از نظر ایمنی و راننده چک شود.

کارگران می‌گویند: امروز چند بار به راننده بابت خواب آلودگی تذکر دادیم ولی توجه نکرد.

آنها مدعی هستند که امروز صبح، چک ایمنی روزانه در مورد اتوبوس و راننده آن انجام نشده است.

اجازه بدهید پلیس راه نظرش را بدهد

ترکی، مسئول HSE پالایشگاه آبادان، در این رابطه می‌گوید: مجموعه‌ای که حادثه در آن رخ داده، زیرمجموعه بندر صادراتی ماهشهر هستند HSE آنها جداست؛ البته در رابطه با خواب‌آلودگی شنیده‌هایی وجود دارد اما اگر اطلاعات دقیق بخواهید باید با رئیس بندر صادراتی تماس بگیرید؛ ظاهراً شکایتی هم قبلا شده بوده به اداره HSE بندر صادراتی؛ اینها دو سال است که زیر نظر بندر صادراتی فعالیت می‌کنند قبلا زیرمجموعه پالایشگاه بود؛ الان ایمنی آنها کاملاً جداست.

حمیدرضا زندی، رئیس تاسیسات بندر صادراتی ماهشهر، هم در ارتباط با علت حادثه و نگرانی‌های کارگران می‌گوید: اجازه بدهید پلیس راه نظرش را بدهد؛ فکر نمی‌کنم اینگونه باشد که می‌گویند؛ ما هم شنیدیم راننده خواب‌آلودگی داشته اما مطمئن نیستیم؛ اجازه بدهید نظر قطعی و گزارش نهایی را پلیس راه بدهد.

رئیس بندر صادراتی ماهشهر تاکید می‌کند: از آنجا که حادثه در داخل مجتمع و بندر نبوده و در جاده اتفاق افتاده، گزارش قطعی در مورد حادثه را باید پلیس راه ماهشهر- آبادان بدهد؛ این گزارش هم انشالله فردا منتشر می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حادثه تصادف کارکنان بندر ماهشهر تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران