Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه اولویت ساخت مسکن در کمیته امداد با ایتام است، گفت: تا پایان امسال ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن تحویل مددجویان می‌شود. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ‌مرتضی بختیاری عصر امروز در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر که در خراسان جنوبی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به ماده 83 برنامه پنج ساله ششم توسعه سالانه 100 هزار فرصت شغلی  پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 70 هزار شغل توسط کمیته امداد و 30 هزار فرصت شغلی توسط سازمان بهزیستی ایجاد می‌شود، گفت: کمیته امداد در سال  نخست برنامه 170 هزار و سال دوم برنامه نیز 148 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

13 هزار خانوار عشایر زیرپوشش کمیته امداد اردبیل قرار دارندبختیاری در ساوه: ایجاد 170 هزار فرصت شغلی در کمیته امداد پیش بینی شده استپرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان تهران تسهیل می شود47 درصد کل جمعیت سالمندی استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد هستند

بختیاری تصریح کرد: از محل اعتبارات روستایی و عشایری نیز سهم استان خراسان جنوبی 65 میلیارد تومان بوده که در سال گذشته 10 میلیارد و 800 میلیون جذب شده و جذب مابقی به امسال موکول شده است.

وی با بیان اینکه همچنین از این مبلغ 20 میلیارد و 700 میلیون تومان جذب شده است، ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب برتوانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان و تکریم آنها تاکید کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: 10 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی ساخته می‎شود که از این تعداد 5 هزار واحد سهم این نهاد و 5 هزار نیز سهم بنیاد برکت است.

بختیاری با بیان اینکه اولویت ساخت مسکن در کمیته امداد با ایتام است اظهار کرد: در سال گذشته 800 واحدمسکونی کلنگ‌زنی شده و دو هفته گذشته نیز یک هزار و 700 مسکن عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا پایان امسال 2 هزار و 500 واحد مسکن تحویل مددجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه آن نیز 50 درصد توسط کمیته امداد و خیران و 50 درصد توسط دولت تامین می‌شود افزود: یک هزار طرح پرورش شتر که کمیته امداد محوریت آن را پذیرفته ‌تاکنون 180 طرح به مرحله اجرا درآمده ‌و وضعیت پایش سرزمینی نهبندان وضعیت خوبی برای پرورش شتر دارد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید