Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا به نقل از استانداری تهران، شکراله حسن بیگی افزود: این طرح در جلسات متعدد بررسی و برغم فراز و نشیب‌های بسیار با مدیریت استاندار تهران اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف مشکلات و مسائل پیرامون  طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی بررسی شد.  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: برای تامین اعتبار طرح ساماندهی این کودکان مقرر شد نامه‌ای از سوی بهزیستی به وزارت کشور ارسال تا نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن بیگی در مورد خدمات ارائه شده به کودکان کار و خیابانی گفت: خدمات مددکاری، آموزش، درمانی و بهداشتی به این کودکان ارائه می‌شود تا زمینه کاهش آسیب‌ها و جامعه پذیر کردن این افرا میسر شود.
وی افزود: با شناسایی این کودکان و برآورد وضعیت آنها به صورت پایلوت در استان تهران برای نگهداری این افراد به صورت شبانه روزی اقدام می‌شود ضمن اینکه نسبت به ساماندهی کودکان اتباع نیز ساز و کار لازم اتخاذ می‌شود.

تهرام/۳۰۳۶//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح جمع آوری کودکان کار استانداری تهران کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است