Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین رئیس کمیته امداد کشور و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری امضا شد که در قالب آن ۵۰۰ میلیارد تومان برای خدمات حمایتی، معیشتی، توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای ۱۰۰ هزار خانوار ساکن در سه هزار روستای مناطق با ضریب محرومیت هفت، هشت و ۹ در ۲۴ استان اختصاص می‌یابد.  

تفاهم‌نامه دیگری بین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هدف از این تفاهم‌نامه توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی، آموزش در حوزه بوم‌گردی و متقاضیان برگزاری همایش در مناطق مختلف است.  

تفاهم‌نامه‌ای هم بین نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری به امضا رسید که این تفاهم‌نامه برای آموزش، تربیت تسهیل‌گران و صدور مجوزهای لازم و ایجاد و توسعه اشتغال روستاییان منعقد شد.

تفاهم‌نامه دیگری هم بین صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، بانک‌های عامل و معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شد.

همکاری در جهت افزایش سطح پوشش بیمه روستاییان و عشایر از طریق اشتراک منابع و با استفاده از ظرفیت قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی مدنظر است.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و استانداری خراسان جنوبی به امضا رسید.

 در این تفاهم‌نامه مشارکت در تامین اعتبار مورد نیز برای کمک به زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی و احداث و توسعه یکهزار هکتار شهرک گلخانه‌ای برای خراسان جنوبی قید شده است.

تفاهم نامه‌ای نیز با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون فنی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار خراسان جنوبی امضا شد.

تفاهم نامه‌ای دیگری هم بین مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و استانداری خراسان جنوبی منعقد شد.  

همچنین صبح امروز چهار تفاهم‌نامه با محوریت محرومیت‌زدایی همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری در شهر دُرح از توابع شهرستان سربیشه بین سه نهاد حاکمیتی و استانداری خراسان جنوبی امضا شد.  

براساس این تفاهم‌نامه‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان دستگاه معین شهرستان نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) دستگاه معین شهرستان سربیشه به ویژه بخش درح، بنیاد مستضعفان دستگاه معین شهرستان درمیان و مجموعه سپاه و بسیج سازندگی به عنوان معین شهرستان مرزی زیرکوه تعیین شدند.

۷۵۵۶*۹۸۹۳* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه استانداری خراسان جنوبی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است