Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ۲۵ دقیقه نمی‌توان به یک نتیجه‌گیری دقیق رسید و حکم صادر کرد اما ۲۵ دقیقه مفیدی بود. ۲۵ دقیقه‌ای که می‌شد از آن کلی انرژی مثبت دریافت کرد. هرچقدر خارج از زمین همه چیز تار و پرابهام و مساله‌دار است، داخل مستطیل سبز چمن طبیعی مرکز ملی فوتبال، چهره‌های مصمم، پرروحیه و آرامِ کادر فنی و بازیکنان تیم ملی قابل رویت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌خبری موجود در فدراسیون فوتبال و همچنین از سرگیری مجدد تمرین تیم ملی باعث شده بود تا رسانه‌ها استقبال فوق‌العاده‌ای از تمرین داشته باشند. خیلی از آنها به امید مصاحبه با بازیکنان و مارک ویلموتس، خود را به مرکز ملی فوتبال رسانده بودند اما گفته شد هیچکس برای انجام مصاحبه به کنار زمین نمی‌آید؛ سیاستی که باید دید در روزهای آتی هم شاهد آن خواهیم بود یا خیر.

اما از داخل زمین چه خبر؟

نسبت به تمرین روز قبل، ۲ بازیکن اضافه شده بودند. سردار آزمون بعد از درخشش مقابل اورال و ابراهیمی بعد از اولین حضور فیکس در لباس یوپن خود را به تمرین روز دوم رسانده بودند. طبق آخرین شنیده‌ها مهدی طارمی، مهرداد محمدی و مجید حسینی هم از فردا به تمرینات گروهی اضافه می‌شوند و میلاد محمدی نیز به زودی به فرودگاه امام(ره) می‌رسد.

در ۲۵ دقیقه‌ای که اصحاب رسانه کنار زمین حضور داشتند؛ کوین مینی، بدنساز جوان و خوش استایل تیم ملی با طراحی تمرینات ریتمیک همراه با توپ و مانع، با بازیکنان صحبت می‌کرد و آیتم‌ها را برای آنها توضیح می‌داد. نکته جالب این بود که بازیکنان نیازی به مترجم برای این قسمت نداشتند و آن تعداد نفرات انگشت‌شماری هم که آشنایی با زبان انگلیسی نداشتند با تبعیت از الباقی بازیکنان، بخش‌های تمرینی را پشت سر می‌گذاشتند.

مانو فریرا، وحید هاشمیان و مارک ویلموتس باید در کامل شدن تمرین به کوین مینی کمک می‌کردند. ویلموتس که کاملا باروحیه بود بر سر هر توپ سعی می‌کرد با بازیکنان ارتباط برقرار کند و پاس‌های بی‌دقت آنها را با خنده‌ای پاسخ می‌داد. وحید هاشمیان هم علی رغم چهره همواره جدی‌اش با بازیکنان مدام به خوش و بش می‌پرداخت؛ در این بین شوخی‌های او با مسعود شجاعی جالب بود.

در بخشی از تمرین بازیکنان به صورت ۲ به ۲ روبروی هم پاسکاری می‌کردند. هم‌تیمی‌ها، هم سن‌وسال‌ها و جدیدترها به سمت هم کشش داشتند. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه روبروی هم قرار گرفته بودند. علی کریمی و سیاوش یزدانی نیز به عنوان تنها استقلالی‌های این اردو باهم تمرین می‌کردند. مرتضی منصوری و محمد محبی، سورپرایزهای این اردو که دست بر قضا هر ۲ هم در سپاهان عضویت دارند با یکدیگر پاسکاری می‌کردند. سردار آزمون طبق معمول بمب انرژی بود؛ او این بار با احمد نوراللهی به خوش‌وبش می پرداخت.

مسئولین رسانه‌ای و انتظامی به محض اینکه ۲۵ دقیقه از شروع تمرین گذشت، با احترام و یک جعبه کیک یزدی به سمت خبرنگاران آمدند و آنها را به بیرون از زمین راهنمایی کردند. در همان لحظات بود که بازیکنان به ۲ گروه تقسیم شدند. هشت بازیکن کاور نارنجی به تن کردند و الباقی با همان لباس‌های آبی آسمانیِ آل اشپورت به تمرین ادامه دادند. این آخرین تصویری بود که از تمرین تیم ملی توسط خبرنگاران مخابره شد.

در پایان باید گفت ماحصل این ۲۵ دقیقه، روحیه بالای ملی‌پوشان، انگیزه فراوان کادر فنی و رابطه فوق‌العاده بین آنان بود. در زمان کارلوس کی‌روش هم به سبک و گونه دیگری شاهد چنین شادابی بودیم. کی‌روش به جز این اواخر که سگرمه‌هایش درهم بود در الباقی سال‌های حضورش در راس کادر فنی تیم ملی، روحیه بالایی داشت. حالا ویلموتس با خنده‌های بلژیکی‌اش، حسابی ما را امیدوار کرد که برخلاف فدراسیون، داخل مستطیل سبز حال تیم ملی خوب است. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی کامبوج تیم ملی مارک ویلموتس کارلوس کی روش محمد محبی علی کریمی احمد نوراللهی مسعود شجاعی مهدی طارمی سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند

جلسه تمرینی امروز استقلال با هجوم هواداران به زمین به پایان رسید.

به گزارش گرو ورزش خبرگزاری دانشجو، جلسه تمرینی بازیکنان استقلال امروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

* هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

* امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

* بازیکنان و اعضای کادرفنی پیش از ورود به زمین و آغاز تمرین، با پیشکسوتان استقلال عکس یادگاری گرفتند.

* پس از نرم دوی، بازیکنان زیر نظر کادر فنی مشغول پاسکاری در گروه‌های کوچک شدند و دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر بهزاد غلامپور تمرین کردند.

* حین تمرین برخی از کودک‌های استقلالی خواستار عکس گرفتن با سید حسین حسینی بودند که او درخواست آن‌ها را بی پاسخ نگذاشت.

* آرمین سهرابیان که شرایط ایده‌آلی برای شرکت در تمام آیتم‌های تمرینی نداشت دور زمین دوید و دقایقی بعد رافائل سیلوا هم به او پیوست.

* با گذشت نیمی از زمان تمرین، بارش باران آغاز شد و تمرین در هوای بارانی برگزار شد.

* در اواخر جلسه تمرینی که بازیکنان آماده ورود به رختکن می‌شدند هواداران از روی سکو‌ها وارد زمین شدند تا با بازیکنان خورد علاقه خود عکس یادگاری بگیرند.

دیگر خبرها

  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)