Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمبر یادبود ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر خراسان جنوبی توسط دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، امروز در حاشیه همایش ملی روز روستا و عشایر  ازتمبر یادبود ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر خراسان جنوبی توسط دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همایش روز ملی روستا ، نمایندگان جامعه عشایر و دهیاران به طور جداگانه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص نقش روستائیان و عشایر در تولید و اقتصاد، مرزبانی، صیانت از محیط زیست و اشتغالزایی را تشریح کردند و با طرح درخواست‌های خود از دولت، از حمایت‌های انجام شده در طول شش سال گذشته به منظور بالقوه شدن ظرفیت‌های موجود قدردانی کردند.

در این همایش همچنین تفاهم‌نامه بین کمیته امداد امام خمینی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با هدف حمایت از اشتغالزایی برای صد هزار خانواده روستایی با اعتبار 500 میلیارد تومان به امضا رسید.

تفاهم‌نامه دیگری میان معاونت آب و فاضلاب وزارت نیرو با استانداری خراسان جنوبی به منظور احداث هزار هکتار شهرک کشاورزی با اعتبار 600 میلیارد ریال به امضا رسید.

در این مراسم هفت تفاهم‌نامه همکاری دیگر علاوه بر سه تفاهم‌نامه‌ای که پیش از ظهر در شهر دُرَح امضا شد، بین دستگاه‌های مختلف استانی و ملی برای توسعه استان منعقد شد.

ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر در خراسان جنوبی آغاز شدجهانگیری: تعاملات با ‌افغانستان از راه‌های توسعه خراسان جنوبی استبازدید جهانگیری از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های عشایر و روستاییان5000 میلیارد ریال به آب شرب روستایی و عشایری استان اردبیل اختصاص می‌یابد

همچنین تعداد زیادی طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی روستایی به مناسبت روز ملی روستا و عشایر توسط معاون اول رئیس جمهور و از طریق ویدیو کنفرانس در استان‌های یزد، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و کردستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همایش ملی روز روستا و عشایر که به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم دولت تدبیر و امید از 6 سال پیش هر ساله در روز 15 مهر برگزار می‌شود، امسال برای اولین بار خارج از تهران برگزار شده است.

معاون اول رئیس جمهوری به همراه  جمعی از وزرا و مسئولان کشوری  امروز برای شرکت در همایش ملی روز روستا و عشایر و افتتاح چند طرح عمرانی وارد خراسان جنوبی شد.

ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر امسال نخستین بار در استانی غیر از پایتخت و عصر امروز در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»
نفر اول سی میلیون تومان
نفر دوم بیست میلیون تومان
نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستار‌های آزاد»
جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»
جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»
ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳.

اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد