Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا غریبی، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل، عصر امروز، ۱۵ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره مفاخر و علمای استان درصدد هستیم تا یکی از خیابان‌ها یا میدان‌های اردبیل را به نام آیت‌الله مشکینی نامگذاری کنیم که در این زمینه اهمیت به معنایابی هویت و فرهنگ شهری لازمه اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای زنده نگه داشتن یاد مفاخر و علمای استان اردبیل لازم و ضروری است که یکی از خیابان‌ها و یا میادین شهر به نام آیت‌الله مشکینی مزین شود.
غریبی با اشاره به لزوم نام‌گذاری خیابان یا یکی از میادین شهر اردبیل به نام آیت‌الله مشکینی، اظهار کرد: همواره اردبیل غنی از علما، مفاخر و نخبگانی است که هویت و فرهنگ شهر با آن‌ها معنا پیدا می‌کند و ضروری است نام میدان یا خیابانی در اردبیل به نام آیت الله مشکینی نامگذاری شود.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل در مورد تغییر نام میدان وحدت به نام آیت‌الله مشکینی، گفت: این موضوع در دست بررسی قرار می‌گیرد و در طرح ساماندهی امامزاده سیدصدرالدین(ع) از این نام استفاده می‌شود.
وی با قدردانی ویژه از کسانی که طرح نامگذاری کوچه‌های اردبیل به‌نام شهدا را اجرا کرده‌اند، از تلاش خبرنگاران و فعالان مجازی جهت پوشش رسانه‌ای در سطح ملی این موضوع، تقدیر و قدردانی کرد.
انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن آیت الله مشکینی میادین مفاخر مشاهیر علما اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری بیش از ۴۳ هزار نفر در خراسان جنوبی به نام‌ معصومه و رضا

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امیرآبادی زاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ایام نورانی دهه کرامت، اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۳۵ نفر به نام حضرت رضا (ع) نامگذاری شده‌اند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: همچنین بیش از ۲۶ هزار و ۲۰۰ مورد نامگذاری به نام معصومه نیز در خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: فراوانی نامگذاری با نام‌های مذهبی در استان خراسان جنوبی کاملاً مشهود بوده و این مهم نشان از غنای فرهنگ بالای مردم این خطه از ایران اسلامی دارد.

امیرآبادی زاده اظهار داشت در فروردین ماه سال جاری هزار و ۲۵۳ واقعه ولادت به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۹۵ مورد را دختران به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است در ماه فروردین امسال به ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۱۱ نوزاد پسر در خراسان جنوبی متولد شده‌اند.

کد خبر 6101232

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی ۵۹ هکتاری میدان تیر در تبریز
  • نامگذاری بیش از ۴۳ هزار نفر در خراسان جنوبی به نام‌ معصومه و رضا
  • مردم انقلابی قم با حضوری گرم و پرشور از رییس جمهور استقبال کردند
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • روزگار بروبیای درشکه‌ها | وقتی خیابان‌های در سیطره درشکه‌ها بود
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد