Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالعلی شعبانی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شفت با اشاره به فعالیت پلیس فتا در سطح شهرستان استان گیلان، اظهار کرد: پلیس فتا در راستای کشف و برخورد با جرائم سایبری تلاش می کنند که خوشبختانه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی تماس مردم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در شهرستان شفت، افزود: با توجه به وجود سامانه‌های مختلف برای ارتباط و دسترسی مردم با پلیس شاهد رشد تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شفت به نقش اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس نیز تلاش می کند تا با به روز کردن امکانات و تجهیزات خود خدمات رسانی مناسبی به مردم به ویژه در فصل مسافرت انجام دهد.

وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان در سطح شهرستان از پلیس شد و تصریح کرد: با نصب دوربین‌های مدار بسته در راستای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح شهرستان شفت هستیم که در این راستای شوراها و دهیاری‌ها می توانند نقش مهمی در سطح روستاها ایفا کنند.

سرهنگ شعبانی در ادامه با اشاره به شناسایی ۱۵ نقطه حادثه خیز در شهر شفت در حوزه راهنمایی و رانندگی، بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد این نقاط اصلاح شده است.  

وی با بیان اینکه بیش از ۳۸ کارگاه آموزشی در سطح مساجد شهرستان شفت با موضوع توصیه پلیس به شهروندان، تأکید کرد: از ظرفیت بسیج برای پیشگیری وقوع جرائم در سطح شهرستان استفاده می کند.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به افزایش ۴۸ درصدی دستگیری سارقین و ٣٨ درصد کشفیات سرقت در مقایسه با سال گذشته در این شهرستان، ادامه داد: امروز به برقراری نظم و جلب رضایت مردم و ارتقای امنیت به عنوان وظایف پلیس توجه ویژه‌ای می شود.

وی با بیان اینکه در زمینه کشف مواد مخدر نیز شاهد رشد ۲۵ درصدی هستیم، افزود: در زمینه کشفیات چوب با کشف و ضبط ۸۴ تن چوب در مقایسه با سال گذشته با رشد ٢٢ درصدی همراه بوده است.

کد خبر 4739867

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان شفت اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد هفته دفاع مقدس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر جهاد کشاورزی اردستان، عملکرد برداشت گل محمدی را از باغ‌های این شهرستان ۳ تن در هر هکتار برشمرد و پیش بینی کرد امسال ۱۴۰ تن گل محمدی از باغ‌های این شهرستان برداشت شود که ۴۰ درصد بیشتر از برداشت پارسال است.
محمد امینی با بیان اینکه در راستای تغییر الگوی کشت و کمبود منابع آبی افزایش وسعت زیر کشت محصولاتی که با شرایط اقلیمی منطقه سازگاری دارند در دستور کار جهاد کشاورزی اردستان اس، افزود: ترویج و افزایش کشت گل محمدی از گام‌های مثبت برداشت شده در این زمینه است که در این راستا ۸ درصد افزایش وسعت زیر کشت باغ‌های گل محمدی را شاهد بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر جهاد کشاورزی اردستان، شرکت‌های دانش بنیان را حامی کشاورزان اردستانی در تولید گل محمدی دانست و افزود: در این زمینه کشاورزانی که از مشاوره شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردند علاوه بر حذف سموم شاهد افزایش ۲۵ درصدی تولید نیز بوده اند.
امینی، ۱۰ درصد از باغ‌های گل محمدی اردستان را مجهز به سامانه نوین آبیاری دانست و گفت: اجرای روش‌های نوین آبیاری علاوه بر صرفه جویی ۶۵ درصدی در مصرف آب بطور میانگین باعث افزایش ۳۰ درصدی تولید گل نیز شده است.
وی گفت: گل‌های محمدی برداشت شده روزانه برای فرآوری به کارگاه‌های گلاب گیری منتقل می‌شود ودر حال حاضر ۱۰ کارگاه گلاب گیری در شهرستان اردستان مشغول به فعالیت است.

دیگر خبرها

  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است