Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:56:37 GMT

کمبود پزشک متخصص در بیمارستان زینبیه خورموج رفع شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۲۹۷۲

کمبود پزشک متخصص در بیمارستان زینبیه خورموج رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر دوشنبه در آئین معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید اقدامات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: در چند سال اخیر زیر ساخت های بهداشت و درمان این شهرستان تقویت شده و در زمینه پزشک متخصص و تامین نیروی انسانی نیز کارهای خوبی صورت گرفته ولی هنوز بیمارستان زینبیه با کمبود مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در بیمارستان تاکید کردو ادامه داد: کارکنان اداراتی که با افراد زیادی روبرو هستند باید از صبر و تحمل بالایی برخوردارو با جدیت پیگیر امورات افراد باشند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان زینبیه تامین شود، گفت: انتظار داریم مدیران در زمینه رضایت مندی مردم اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان پرویز احمدی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی و از خدمات اصغر بحرانی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4740033

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار دشتی شبکه بهداشت و درمان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد هفته دفاع مقدس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد