Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این بازدید در جریان نحوه خدمت‌رسانی پایانه جنوب به مسافرین خطوط جاده‌ای قرار گرفت وضمن گفت و گو با مسافران و رانندگان ، برای حل سریع‌تر مسائل و درخواست ها، رهنمود های لازم را بیان کرد. بر اساس این گزارش ، وزیر راه و شهرسازی با حضور در خوابگاه رانندگان به مشکلات رانندگان رسیدگی کرد و از مسئولان ذی‌ربط خواست تا مشکلات این افراد زحمت‌کش در اسرع وقت حل‌وفصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با حضور در اتوبوس حامل زائرین اربعین حسینی امسال و گفتمان با برخی از مسافران به حل دغدغه‌های آن‌ها پرداخت و از مسافران خواست مطالبه گر حق‌وحقوق خود در مسیرها باشند. محمد اسلامی، در جمع مدیران و مسئولان سامانه حمل‌ونقل بین‌شهری به اهمیت ایمنی سفر و مسافر به ایجاد ایستگاه‌های بازرسی فنی در پایانه‌ها اشاره کرد و افزود: ایمنی سفر و مسافر اصلی‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم چراکه با هیچ موضوع دیگری قابل‌مقایسه نیست. این اقدام باعث شده تا ضریب ایمنی در مدت کوتاهی افزایش یابد و موضوع مهمی است که باید به‌طور مستمر در دستور کار باشد.   وزیر راه و شهرسازی توجه به آسایش و رفاه مسافران در پایانه‌های مسافری را بسیار مهم خواند و افزود: در این زمینه اقدامات خوبی در پایانه‌های مسافری انجام‌گرفته است.

وی همچنین یاد آور شد : باید تلاش کنیم تا کیفیت فضای پایانه‌ها بیش‌ازپیش ارتقا یابد و با توجه به تعداد بالای مسافران به‌ویژه در پایانه‌های مسافری جنوب و غرب لازم است که ارائه خدمات باکیفیت مطلوب‌تری انجام شود. گفتنی است در این بازدید عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه  تعدادی از مدیران حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ،وزیر راه و شهرسازی را در جریان آخرین برنامه‌ریزی‌های سازمان راهداری در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران قراردادند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی از پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز اورمیه بازدید کرده و چند پروژه نهضت ملی را در شهر جدید سهند افتتاح کرد.شرکت در نماز جمعه ، حضور در شورای اداری استان و چند برنامه دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه وشهرسازی می باشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075317 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند