Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: جاده هراز امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه برای سومین روز متوالی از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز بعد به علت عملیت بهسازی به صورت مقطعی بسته می‌شود.

او افزود: این جاده برای عملیات بهسازی در سیستم روشنایی تونل سد در کیلومتر ۲۲ و تونل وانا در کیلومتر ۶۵ آمل به تهران بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی گفت: جاده‌های سوادکوه و چالوس، جاده‌های جایگزین جاده هراز در این مدت هستند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک در جاده‌های مازندران محدودیت تردد مقطعی در جاده‌های هراز و کندوان اجرا می‌شود.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ س   جاده هراز به صورت مقطعی بسته می‌شود 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد

محمد معارف وند گفت: جاده دستجرد- آشتیان، در بین محور‌های فرعی ارتباطی استان‌های قم و مرکزی بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر دستجرد (بخش سلفچگان) و توابع آن، از ییلاقات و نقاط گردشگری استان است و از حجم ترافیک چشمگیری برخوردار می‌باشد.

 سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم عنوان کرد: محور دستجرد- آشتیان، ضمن آنکه یکی از مسیر‌های ارتباطی دو استان قم و مرکزی است، راه ارتباطی روستا‌های جریک آغاج، آمره، زیزگان و ... است.

معارف وند ادامه داد: با عنایت به پی گیری‌های صورت‌گرفته در راستای مصوبات سفر استاندار به بخش خلجستان، و موقعیت ترافیکی این محور، پروژه طی ۱۰ روز و در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های استان قم در خصوص مهم‌ترین اقدامات فنی - اجرایی طرح بهسازی این محور اظهار داشت: تنظیف سطح زیرین، تک کت امولسیونی، و اجرای ماسه آسفالت از اهم اقدامات فنی - اجرایی این اداره کل در بهسازی محور دستجرد- آشتیان بوده‌است.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های قم گفت: تمامی هزینه‌های اجرایی این طرح مهم عمران جاده‌ای از محل اعتبارات استانی و قیر تامین شده در بازدید استاندار از بخش خلجستان، تامین شده‌است.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه