Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@03:30:06 GMT

یادمان باشد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۴۸۲۸

یادمان باشد

شما فقط تا ۳۰ مهر فرصت دارید که با پنج تک عکس در این مسابقه شرکت کنید. جالب است بدانید داوران این مسابقه، سیف‌الله صمدیان، مجید سعیدی و نسیم ادبی هستند  و دبیر اجرایی مسابقه نیز میلاد بهشتی است. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به این سایت مراجعه کنید:

www.fiftyplusgroup.com

------------------------------------------------------------

یادمان باشد، اختتامیه‌ی سیزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی، مداحان دانش آموز شهر تهران، پنج‌شنبه دوم آبان ماه برگزار می‌شود و در آن به نفرات اول تا سوم هر مقطع تندیس، لوح تقدیر و هدیه‌ی نقدی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه‌ی ۷ و با همکاری سازمان دانش‌آموزی شهر تهران و کانون مداحان و شاعران آیینی کشور در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌­شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس بگیرند.

-----------------------------------------------------------

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسابقه‌ی «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» را در دو بخش نوجوانان ۱۲تا ۱۸ ساله و بزرگ‌سالان دارای ۱۸ سال و بیش‌تر برگزار می‌کند. بر اساس فراخوان منتشر شده، نوجوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه از این رویداد عکاسی کنند و پنج قطعه عکس را با کیفیت بالای هشت‌مگاپیکسل به دبیرخانه‌ی جشنواره بفرستند.

 طبق مقررات عمومی مسابقه، شرکت‌کنندگان باید عکس‌ها را به انگلیسی نام‌گذاری و در قالب لوح فشرده به‌همراه مشخصات خود در فایل  word تا ۱۵ آبان ۱۳۹۸ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری، انجمن عکاسی کانون پرورش فکری ارسال کنند. اسامی برگزیدگان مسابقه ۱۵ آذر اعلام و نمایشگاهی نیز از آثار برگزیده برپا خواهدشد.

کد خبر 457292 برچسب‌ها نوجوان همشهری دوچرخه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان همشهری دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان