Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر گفت: این تیم هنوز از لحاظ فنی با مشکلات فراوانی روبرو است. بازیکنان پرسپولیس هنوز سر جای اصلی خود بازی نمی کنند. اگر پرسپولیس بازیکن نداشت می توانستیم توجیهی برای جابجایی های کالدرون داشته باشیم اما این تیم پر از مهره است که خیلی بد در پست هایی که تخصص ندارند بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به عدم تمرکز مدافعان این تیم در دفع توپ های خطرناک اشاره کرد و افزود: فکر می کنم بحث مصدومیت سیدجلال حسینی الکی است. او دچار پارگی رباط نشده که چند هفته است می گویند مصدومیت دارد. به نظرم کالدرون بیهوده می گوید که سیدجلال دچار آسیب دیدگی شده است. درد شکم نیازی به تحمل این مدت دوری از میادین ندارد.

وی تاکید کرد: سید جلال رهبر تیم بوده و اگر سالم است باید بازی کند. این بازیکن اگر به عنوان کاپیتان در تمرینات کوتاهی می کند باید مواخذه شود اما اگر شرایط حضور در تمرینات گروهی را دارد بهتر است به ترکیب اصلی باز گردد.

فنونی زاده تصریح کرد: نتایج پرسپولیس ارتباط مستقیمی با استراتژی کالدرون دارد. سرمربی پرسپولیس بازیکنان را خیلی بد و نا متعارف در زمین قرار می دهد. من اول فصل فکر می کردم بازیکنان از لحاظ بدنی خیلی خوب هستند اما با دیدن چند بازی اخیر پرسپولیس باید بگویم این تیم از دقیقه ۶۰ به بعد مشکل سرعت دارد و آنها دچار ضعف می شوند!

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از جونیور مهاجم برزیلی سرخپوشان پرداخت و گفت: جونیور به نفع حریف پرسپولیس بازی می کند. او را نباید جزو تیم دانست. هر بار در ترکیب بوده است پرسپولیس، ۱۰ نفره بازی کرده است.

کد خبر 4739375

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی فنونی زاده تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان جام حذفی فوتبال کشور تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران آندره استراماچونی کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست