Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این قهرمانی محصول زحمات همه اعضای کادر تیم و بازیکنان، تلاش مسئولان باشگاه و حمایت هواداران است که مقتدرانه قهرمان لیگ هفدهم شده بودند. تاریخ انتشار: 09:06 - 16 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۶۲۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،  محمدحسن انصاری‌فرد درباره تایید قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ توسط CAS، اظهار داشت: به نیابت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و هیئت مدیره محترم باشگاه از همه پیشکسوتان، هواداران پرسپولیس و دیگر تیم‌ها، جامعه ورزش و فوتبال کشور، جامعه رسانه‌ای، جامعه هنری و دیگر اقشار و عزیزانی که در مراسم‌های وداع و یادبود زنده یاد جعفر کاشانی کاپیتان فرهیخته و ریاست محترم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بار دیگر ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده کاشانی و آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده داغدار او، برای این عزیز سفر کرده آمرزش الهی را از خداوند متعال مسالت داریم.

وی با اشاره به قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ گفت: قابل پیش‌بینی بود که دادگاه عالی ورزش چنین رایی صادر کند. قهرمانی پرسپولیس پیش از این هم به حکم مراجع قضایی فوتبال ایران و رد درخواست دستور موقت یکی از طرفین دعوی از سوی دادگاه بین‌المللی، رسمیت داشت و حالا به قطعیت رسیده تا خاطر هواداران پرسپولیس از هر جهت آسوده باشد. قاضی پرونده ضمن شنیدن ادعا‌های طرفین با بررسی همه جانبه اظهارات، لوایح و مستندات، حکمی را در ۳۰ صفحه صادر کرد که کلیت آن از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد. این قهرمانی محصول زحمات همه اعضای کادر تیم و بازیکنان، تلاش مسئولان باشگاه و حمایت همه جانبه و ستودنی هواداران و پیشکسوتان و همدلی و اتحاد در بین اعضای این خانواده بزرگ است که مقتدرانه قهرمان لیگ هفدهم شده بودند و آماده بودند که با رقابت در مستطیل سبز فاتح سوپرجام شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در هر صورت کار به حکم انضباطی کشیده شد تا برای اولین بار در تاریخ و خلاف دفعات قبل که پرسپولیس در پی اشتباهات داوری عجیب و احکام قابل تامل، مکرر سه بر صفر بازنده می‌شد این بار با تنها حکم انضباطی که به تایید مرجع بین‌المللی رسید، قهرمان شود. تاریخ بازی از مدت‌ها قبل مشخص بود و تیم پرسپولیس تمرینات خود را به موقع آغاز کرده و اردو‌های آماده سازی را به گونه‌ای برنامه ریزی کرده بود تا در احترام به تمام ارکان فوتبال، تیم حریف و هواداران خود در این بازی حضور داشته باشد. سازمان لیگ هم، چون سوپرجام چند روز قبل از شروع لیگ باید برگزار می‌شد اصرار به بازی در همان موعد مقرر داشت.

انصاری‌فرد تصریح کرد: این قهرمانی را با توجه به صحبتی که با بزرگتر‌های تیم، بازیکنان زحمت کش و مسئولان محترم هیئت مدیره داشتیم به خانواده داغدار و روح جعفر خان کاشانی بزرگمرد تاریخ پرسپولیس تقدیم می‌کنیم. کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس، چون در تعطیلی تمرینات برای دیدار با خانواده یا استراحت به مسافرت رفته بودند، امروز نتوانستند در مراسم ترحیم شرکت کنند. کاپیتان‌ها و بزرگتر‌های تیم و قبلا هم کالدرون از ما خواستند که برنامه ریزی شود تا به منزل کاشانی رفته و مراتب ابراز همدردی خود را اعلام کنند. هیئت مدیره، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه این قهرمانی را به خانواده کاشانی و روح این بزرگمرد و همه درگذشتگان فقید پرسپولیس تقدیم می‌کنند. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد و این قهرمانی هم مبارک همه پرسپولیسی‌ها.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انصاری فرد میزان پرسپولیس استقلال سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟

با حذف پرسپولیس، تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند و حالا شانس سپاهان وتراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

تیم‌های مس رفسنجان ، ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور بزید.

دیگر خبرها

  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم