Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در مراسم معارفه مدیر جدید فرودگاه خرم‌آباد با بیان اینکه فرودگاه‌ها فارغ از مسائل تجاری از ارکان اساسی توسعه استان‌ها هستند، گفت: با تکمیل سیستم روشنایی باند این فرودگاه گام مهمی برای توسعه هرچه بیشتر آن برداشته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه خرم‌آباد، مراسم تودیع غلامرضا بنی‌صدر، مدیر پیشین و معارفه علی کاملی، مدیر جدید فرودگاه خرم‌آباد با حضور حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و غلامرضا رستمیان مشاور  اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیاری در این مراسم ضمن قدردانی از غلامرضا بنی‌صدر، حکم مدیرعامل شرکت را به علی کاملی به عنوان مدیر فرودگاه خرم‌آباد ابلاغ  کرد و همدلی و همکاری بیشتر با مدیران استانی را در راستای انجام مأموریت محول شده و بررسی مقاصد جدید پروازی خواستار شد.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران،  کاملی را مدیری پر تلاش و حاوی تجربیات ارزشمند خواند و پیگیری‌های وی را برای توسعه فرودگاه خرم‌آباد مهم دانست.

اسفندیاری با بیان اینکه فرودگاه‌ها از ارکان اساسی توسعه استان‌ها هستند، گفت: با تکمیل سیستم روشنایی باند فرودگاه خرم‌آباد گام مهمی برای توسعه هرچه بیشتر این فرودگاه برداشته می‌شود.

وی همچنین در بدو ورود از دیوار بازسازی شده و سایر مناطق آسیب‌دیده در سیل فروردین سال جاری بازدید و از روند بازسازی‌ها ابراز رضایت کرد.

اسفندیاری از محل عبور کانال‌های فاضلاب روستاهای بالادست که از داخل فرودگاه عبور می‌کنند نیز بازدید کرد و در تماس تلفنی با مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی، هماهنگی‌های لازم را برای ارائه طرح مناسب برای ساماندهی کانال‌ها انجام داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه خرم آباد فرودگاه ها روشنايی باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

آفتاب‌‌نیوز :

علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد