Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مسئول کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان دیروز، 15 مهرماه در آیین پایانی پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت سنندج که در حاشیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ مربی در سطح شهر و ‌روستاهای استان به طور دائم در طول سال آموزش‌های قرآنی و معرفتی را در کانون‌های مساجد ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۶۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت تحت نظر امامان جماعت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فعالیت دارند.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در روستاها بیان کرد: در روستاهای استان به غیر از مسجد مرکز و نهادی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری ندارند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن و معارف اسلامی در کانون مساجد بیان کرد: در کانون‌های مساجد استان کردستان قرآن و معارف اسلامی به زبان مادری (کُردی) آموزش داده می‌شود. از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
یادآور می شود؛ در این مراسم از پنج نفر از مربیان و فراگیران پنج پایگاه غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی کلاس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران