Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی پیش از ظهر سه شنبه در ششمین کمیته نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری استان اردبیل با تأکید بر اینکه کارگروه نظارت، دستگاه‌های بخشی و بانک‌ها متعهد به بررسی انحراف طرح‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری هستند، گفت: شفافیت و جلوگیری از هدررفت منابع ملی و استانی رویکرد اصلی در برخورد با هرگونه مغایرت و انحراف از طرح‌های ارائه شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکثر طرح‌های اشتغال‌زا بهرمند از تسهیلات طرح‌های ایجادی هستند، افزود: سرانه ایجاد هر نفر اشتغال بر اساس آخرین آیین نامه ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: بیمه تامین اجتماعی و بیمه صندوق حمایتی روستاییان و کشاورزان تنها ملاک قانون درخصوص ایجاد اشتغال پایدار بوده و اشتغال فصلی در این طرح به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

معاون امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه مغایرات و انحراف طرح‌های بهرمند از تسهیلات بر عهده بانک‌ها است، افزود: بانک‌ها مکلف به نظارت فاز به فاز و پرداخت تسهیلات نسبت به روند پیشرفت طرح هستند.

ارژنگ عزیزی افزود: دستگاه‌های اجرایی در این طرح باید نتیجه نظارت خود را برای هرگونه اقدام و برخورد قانونی به کمیته مربوط ارجاع دهند.

وی تصریح کرد: اصلاح تعهدات اشتغالی بر اساس سرانه اشتغال با مصوبه کارگروه مربوط و بر اساس آیین‌نامه با توجه به افزایش نرخ تورم انجام خواهد شد.

کد خبر 4740404

منبع: مهر

کلیدواژه: جذب سرمایه گذاری اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان قزوین گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد گفت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.
وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.
دادستان کل کشور به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

بیشتربخوانید:کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.
وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟