Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه سومین دوره آموزشی کارشناسان قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین رسانه کشور برای تمدن سازی، انسان سازی و فرهنگ سازی است ،گفت: تقویت دین باوری، هویت سازی، تعظیم شعرا و تکریم مناسک از دیگر ویژگی‌های این رسانه فراگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: دامنه گسترش آموزش و پرورش اقصی نقاط سرزمین ایران را در برگرفته است که ارتباط منظم، مستمر و درچارچوب معین با مخاطبان خود دارد

حاجی میرزایی گفت: آموزش و پرورش به عنوان جامع‌ترین رسانه به وسیله معلمان هوشمند ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود در بهترین زمان و دوره یادگیری را دارد.

وزیر آموزش و پرورش رفتار معلمان در کنار آموزش آنان را بسیار مهم تلقی کرد و، افزود: آشنایی با خدا، آشنایی با صفات الهی و معارف دینی و آشنایی با سیره اهل بیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است

او گفت: فاصله عمیقی بین ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در آموزش و پرورش وجود دارد و باید بر عمق و محتوای آموزش و پرورش افزوده شود که برگزاری چنین همایش‌هایی اثرات بسیار زیادی در بالفعل کردن ظرفیت‌ها دارد

حاجی میرزایی اقدام معطوف به نتیجه را بسیار مهم دانست و با بیان اینکه گزارش دهی خوب است، اما اثربخشی و نتیجه گیری باید در اولویت باشد افزود: من وارث وضعیتی در آموزش و پرورش هستم که سامانی ندارد، اما اعتقاد دارم در حوزه فرهنگ و پرورش کیفیت نیروی انسانی بر تعداد نیروی انسانی ارجعیت دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی و رصد دائمی باید در آموزش و پرورش صورت بگیرد چرا که نتیجه و اهداف اقدامات آموزش و پرورش به سمت تربیت انسانی در تراز تمدن اسلامی، متکی به خود، شرافتمند، توانایی دفاع از حقوق خود و ارتباط عمیق با مفاهیم دینی داشته باشد.

او گفت: همه ما در برابر قرآن مسئول یقینی هستیم و دین ما به قرآن بسیار خطیر است.       انتهای پیام/س   آموزش و پرورش بزرگترین رسانه کشور برای تمدن سازی و انسان سازی است  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز - سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

رئیسی: آموزش و پرورش مسئله اول کشور است

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیات امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است