Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:25:14 GMT

مراکز خرید معتبر سیمکارت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۶۴۲۹

مراکز خرید معتبر سیمکارت

پیشرفت تکنولوژی و ورود به عصر ارتباطات  موجب راحتی زندگی‌های امروزی شده، به گونه‌ای که براحتی می‌توانید  در طی چند ثانیه با دورترین نقاط در دنیا در ارتباط باشید، اما سوالی در همین ابتدا پیش می‌آید: آیا این امکان در کشور ما نیز به سادگی در دسترس همگان می‌باشد؟

به گزارش ایسنا بنابراعلام سیمکارت،  هر چند در حال حاضر هراز چند گاهی به تعداد اپراتورهایی که می‌توانند در ایران این خدمات را به مشترکین خود اراده دهند افزوده می‌شود و شاهد رقابتی سنگین در این بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اپراتورها با تلاش برای بهبود کارایی و خدمات‌دهی بروی سیم کارت خود نسبت به اپراتورهای رقیب سعی در جذب مشترکین بیشتری دارند که می‌توان آن موارد را مورد ارزیابی قرار داد. در کشورمان همراه اول بعنوان اولین و سپس ایرانسل دومین اپراتور حضور پیدا کرده در بازار خدمات ارتباطی تلفن همراه، با قدرت زیادی پا درعرصه فعالیت گذاشتند و می‌توان گفت در این راه نیز بسیار موفق ظاهر شده اند. "همراه اول" در ابتدا فعالیت خود را با ارائه "سیم کارت" با پیش شماره ۰۹۱۲ به عنوان سیم کارت دائمی خود و خطوطی با پیش شماره ۰۹۱۹ به عنوان سیم کارت اعتباری آغاز نمود. هم اکنون نیز توانسته است با انواع سیم کارت‌های دائمی و اعتباری و همچنین شماره‌های رند و ارائه خدمات بهینه در صدر جدول رقابتی قرار بگیرد.
"ایرانسل" نیز بعنوان دومین اپراتور ارتباطات ایران کار خود را با سیم کارت اعتباری که دارای قیمت‌های بسیار ارزان و مقرون به صرفه  بودند، آغاز کرد و بسیار موفق بوده، حتی می‌توان گفت که اکثریت بازار سیم کارت‌های اعتباری در اختیار ایرانسل هست. هم‌اکنون سیم کارت‌های دائمی ایرانسل نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد، ایرانسل با فاصله چند سال از همراه اول فعالیت خود را شروع کرد ولی به سرعت توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار رقابت برای خود پیدا کند. این اپراتور با ارائه خدمات متنوع و به صرفه موفق شده است در رتبه دوم جدول قرار بگیرد و همچنان دست از تلاش برای رسیدن به صدر جدول نمی‌کشد.
در حقیقت همه این عوامل موجب شده تا بهبود کارایی سیم کارت‌ها حالت پررنگ‌تری به خود بگیرد. بعد از آن اپراتورهای مختلفی نیز شروع به فعالیت کرده و سیم کارت‌های مختلفی را عرضه نمودند که از جمله آنها می توان به اپراتورهای رایتل، شاتل موبایل و همچنین سامانتل اشاره نمود.

خرید سیم کارت از مراکز معتبر
در ادامه لازم به ذکر است که تمامی اپراتورهای سیم کارت های تلفن همراه، دارای نمایندگی فروش معتبر و رسمی هستند که هر کدام شرایط خاصی برای ثبت سیم کارت بنام فرد متقاضی دارد و از آنجائی که امروزه تخلف و کلاهبرداری از طریق سیم کارت به وفور رخ می‌دهد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید سیم کارت از طریق نمایندگی‌های معتبر و با در نظر داشتن جوانب احتیاط اقدام نمائید تا دچارمشکل نشوید. البته باید در ادامه یادآور شویم که شما می‌توانید برای خرید سیم کارت‌های رند، ایرانسل، همراه اول و اگراپراتورهای دیگر از طریق مراجع معتبر و یا از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که در این بصورت تخصصی و ویژه فعالیت دارند اقدام نمائید. این امر موجب راحتی و افزایش سرعت در انتقال سند سیم کارت مدنظر شما خواهد شد. توصیه می‌کنم اگر تاکنون از خرید و فروش‌های اینترنتی استفاده نکرده‌اید سری به این سایت‌ها بزنید و از بی‌واسطه بودن خرید و فروشتان و در نتیجه قیمت‌های بهتر آن لذت ببرید. چرا که در این سایت‌ها بستری مناسب برای انتخاب سیم کارت مورد پسند شما فراهم شده و شما می‌توانید از بین چندین هزار سیم کارت به کمک فیلترهای قرار گرفته برای جستجو بهترین سیم کارت را متناسب به بودجه خود تهیه کنید.

قطع سیم کارت های بدون هویت

در ادامه مباحث ذکر شده  اپراتورهای اول و دوم یعنی همراه اول و ایرانسل از مدتی پیش و طی طرحی اقدام به قطع سیم کارت‌هایی که مالک آنها مشخص نیستند نمود و در این میان رقم بسیار زیادی از سیم کارت ها مسدود شدند. در طی اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در جهت اقدام جدی در اینباره و مسدود شدن  سیم کارت‌های بدون هویت همراه اول و ایرانسل تذکرات جدی داده، اما باید خاطرنشان کنیم با وجود پیگیری‌های عمیق هم‌اکنون نیز در پایگاه‌های اطلاعاتی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل سیم کارت‌هایی به صورت فعال وجود دارند که دارای مشخصات ناقص و یا با مالکیت غیر هستند که باید اینگونه سیم کارت ها ساماندهی شوند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب سیم کارت و محل خرید آن دقت بیشتری نمائید.

پیگیری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در خصوص سیم کارت‌های بی‌هویت

در طی درخواست‌هایی که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در خصوص سیم کارت‌های بی‌هویت بیان نموده‌اند در حال حاضر تعداد کثیری از این مشترکین اقدام به این کار کرده و سعی در پیگیری اقدامات ضروری برای سیم کارت های خود شده‌اند. طبق بیانات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و از آنجائی که این شرکت‌ها موظف به پیگیری این نوع سیم کارت‌های ناقص و بی‌هویت هستند، امر ساماندهی در اینباره باید با شدت بیشتر انجام پذیرد. تا هیچ موردی در اینباره قابل مشاهده نشود و این میزان به صفر درصد برسد.

ارتباط مستقیم موقعیت زندگی با انتخاب سیم کارت

در هنگام خرید سیم کارت باید دقت داشته باشید که پوشش دهی آنتن و اینترنت بعضی از اپراتورها در بعضی مناطق بخوبی انجام نمی‌شود بنابراین با در نظر گرفتن این شرایط می‌توانید اقدام به خرید یکی از سیم کارت های همراه اول، ایرانسل، رایتل و... نمائید. بنابراین منطقه زندگی شما و محلی که قرار است بیشترین استفاده را داشته باشید و با توجه به کارایی سیم کارت، این گزینه می‌تواند برای شما بسیار مهم و حیاتی تلقی شود. شایان ذکر است که قیمت هر کدام از سیم کارت‌ها اپراتورهای مختلف بایکدیگر متفاوت است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایرانسل همراه اول سيم كارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود