Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود.

مهران نصیریان‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تصمیم  مهدی تارتار بر جدایی از این تیم، اظهار کرد: در آغاز لیگ شرایط سختی از نظر مالی داشتیم ولی هر طور که بود لیگ را آغاز کردیم و تلاش‌مان جذب بازیکنان مدنظر آقای تارتار بود و حدودا 50 روز نیز در تهران اردوی خوب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر تاکنون نتایج خوبی در لیگ به دست آورده‌ایم و این مهم با اقدامات صورت گرفته و تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده است.

وی با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ تارتار با ما قرارداد دارد و از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم فوتبال است و از تارتار می‌خواهم با این تصمیم‌اش باعث تضعیف روحیه هواداران پرشور مسجدسلیمانی نشود و احساسات این هواداران را در نظر بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد:‌ در حال حاضر تمام تیم‌های لیگ برتری با مشکلات مالی مواجه هستند اما خدا را شکر مشکلات ما در حال مرتفع شدن هستند، پس از تارتار که یک مربی حرفه‌ای و مرد روزهای سخت است، انتظار داریم به تمرینات تیم برگردد.

وی خاطرنشان‌کرد: حق‌الزحمه بازیکنان نیز طبق چکی که باشگاه به کادر فنی داده است نیز تا 24 مهرماه پرداخت خواهد شد. مسوولان خوزستانی از جمله استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با جدیت به دنبال مرتفع کردن مشکلات باشگاه هستند و به زودی نیز مشکلات رفع خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار ورزشی خوزستان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است

وزیر امور خارجه گفت: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود عمل کرده و به آنها پایبند باشند زمینه برای یک آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیر عبداللهیان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست هیئت دولت در مورد آتش بس در غزه اظهار کرد: تصور می‌کنیم اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود عمل کنند و پایبند باشند همه چیز برای یک آتش بس پایدار و حل مساله در این منطقه فراهم است.

وی افزود: به طور طبیعی نتانیاهو و افراد افراطی تلاش خود را برای تداوم جنگ به کار می‌برند زیرا آتش‌بس می‌تواند به معنای بحران جدید برای آنها باشد.

تکمیل میشود…

کد خبر 751674

دیگر خبرها

  • لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند
  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است
  • (ویدئو) رئیسی: همه باید به قانون حجاب پایبند باشند
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • راهکارهای کاهش استرس