Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه ارتباط سریع با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تکریم دانشجویان خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین استقبال و جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور مسعود همتی، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همتی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد سلام و تبریک دکتر طهرانچی را به دانشجویان ابلاغ کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از راه اندازی سامانه ارتباط سریع با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تکریم دانشجویان خبر داد.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از فراهم شدن و راه‌اندازی مقدمات طرحی خبر داد که در آن تعدادی از دانشجویان با انجام فعالیت‌های تعریف شده بتوانند بخشی یا تمام هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

همتی خطاب به دانشجویان تأکید کرد: برای اشتغال در جامعه فقط تحصیلات دانشگاهی کافی نیست و باید در کنار تحصیلات دانشگاهی خود چند مهارت کلیدی در زمینه‌های فنی و اجتماعی را نیز کسب کنید.

وی تعیین درست اهداف را از اولویت‌های مهم دانشجویان عنوان کرد و گفت: جامعه از شما به‌عنوان فرهیخته انتظاراتی دارد که باید با همت و تلاش خود این انتظارات را برآورده کنید.

امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ۲۵۰ هزار شهید جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با ایثارگری، هستی خود را برای حفظ انقلاب و میهن اسلامی تقدیم کردند و نعمت امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

نقش ابراز امیدواری کرد که دانشجویان با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به اهداف پیش روی خود دست یابند و با رضایت کامل از این مجموعه آموزشی و پژوهشی فارغ التحصیل شوند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بزرگترین مجموعه آموزش عالی مرکز کشور با درجه جامع و مستقل است که ۵۹۰۰ امتیاز پژوهشی، آموزشی و فناوری را کسب کرده و افتخار میزبانی از حدود ۲۰ هزار دانشجویان را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطرنشان کرد: تمامی تلاش و کوشش این واحد دانشگاهی این است که بتواند محیط کاملاً علمی و توأم با آرامش را برای رشد و ارتقای علمی دانشجویان ایجاد کند.

وی اظهار داشت: این دانشگاه در دهه چهارم فعالیت خود رویکرد خود را به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم تغییر داده که همان دانشگاه‌های کارآفرین و جامعه محور و اجتماعی است و با ۱۲ مرکز تحقیقاتی بیشترین مرکز تحقیقاتی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی کشور را به خود اختصاص داده است

نقش گفت: دانشگاه‌ها باید به سمت پژوهش‌های کاربردی و نیاز محور حرکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد نیز تمام هم و غم خود را برای احصای نیاز‌ها و مسائل جامعه و تبدیل آن به پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری معطوف کرده است.

وی گفت: در همین راستا طرحی در دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد به نام طرح پایش پژوهش و پژوهش‌های دانشجویان در این سیستم شبکه‌ای تعریف می‌شود و دانشجو استاد و صنعت به این شبکه پایش در حال اتصال هستند و در حال حاضر بیش از ۸ هزار موضوع از زیر موضوعات و چالش‌های اصلی کشور در این شبکه تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین