Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@04:38:26 GMT

پوتینِ سرحال در تولد شصت و هفت سالگی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۶۵۹۴

پوتینِ سرحال در تولد شصت و هفت سالگی+عکس

به گزارش عصرایران، رسانه‌های روسیه دیروز و همزمان با تولد شصت و هفت سالگی پوتین تصاویر پیاده روی او در کوهستان‌های جنوب سیبری را پخش کردند.

پوتین یک روز پیش از تولد شصت و هفت سالگی (یکشنبه) تعطیلات آخر هفته خود را به همراه وزیر دفاع روسیه "سرگئی شویگو" به گشت و گذار و پیاده روی در کوهستان‌های منطقه "تووا" در جنوب سیبری و مناطق هم مرز با مغولستان رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه بِکر دارای پوشش گیاهی جنگلی" تایگا" است.

 وزیر دفاع روسیه خود اهل این منطقه است و پیش از این نیز بارها به همراه پوتین برای گشت و گذار و ماهیگیری و .. به این منطقه سفر کرده‌اند.

پوتین در این سفر عکاس و فیلمیرداری را نیز همراه خود برده بود تا به مناسبت تولد شصت و هفت سالگی او عکس‌هایی از پیاده‌روی او بگیرند.

کاخ کرملین دیروز به مناسبت تولد پوتین عکس‌های گرفته شده از سوی "الکسی دروژنین" را منتشر کرد که پوتین را سرحال و در حال گشت و گذار در کوهستان نشان می‌دهد.

2 سال پیش در سالروز تولد شصت و پنج سالگی پوتین، برخی سربازهای ارتش سوریه، با دیوار نویسی‌هایی در شهر دمشق، تولد پوتین را تبریک گفته بودند.

   

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی سال‌های طولانی‌ای را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده روز گذشته ۳۶ ساله شد.

علیرضا حقیقی روز گذشته در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

بازیکنان باتجربه هوادار پس از پیروزی و کسب ۳ امتیاز برای گلر باتجربه‌شان جشن تولد گرفتند و به او تبریک گفتند.

دیگر خبرها

  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • پایان پوتین؟!
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!