Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در مجموع کل استان ۱۷۲ دانشجو با  مبلغ اعتبار حدود 70 میلیون ریال که از محل پنج درصدی سهم ریاست دانشگاه تامین اعتبار شده، برای شرکت در مراسم اربعین اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عباس جوادی اظهار کرد: مراسم بدرقه کاروان زیارتی اربعین دانشجویان دانشگاه، روز گذشته 15 مهرماه، از محل مسجد شهدای گمنام دانشگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به دلیل استقبال زیاد دانشجویان از چهار دستگاه اتوبوس که در این زمینه اختصاص یافته، دو  دستگاه اتوبوس در اختیار دانشجویان دختر گذاشته شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: مدیریت فرهنگی دانشگاه مقدمات برگزاری این اردو را در مرکز استان با سه دستگاه اتوبوس و در دانشکده‌های اقماری با یک دستگاه اتوبوس فراهم کرده و در مجموع کل استان ۱۷۲ دانشجو با  مبلغ اعتبار حدود 70 میلیون ریال که از محل پنج درصدی سهم ریاست دانشگاه تامین اعتبار شده، اعزام خواهند شد.

جوادی افزود: امسال علی رغم کمبودهای اعتباری، قطعا نگاه ما بر این بود که بحث اعزام دانشجویان دچار چالش نشود و با تامین اعتبار و حمایتی که از سوی ریاست دانشگاه انجام شد، موضوع اعزام این دانشجویان محقق شد.

وی با بیان اینکه این اردوی زیارتی از 15 لغایت 26 مهرماه انجام خواهد شد، تصریح کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با معاونت آموزش و دانشکده‌ها، دانشجویان اعزامی در طول این ایام می‌توانند از غیبت موجه آن برخوردار شوند و همچنین در صورت احتمال برگزاری آزمون، امکان تکرار آزمون برای این دانشجویان فراهم شده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: به لحاظ سازمانی برگزاری اردو برعهده ستاد اربعین در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی شکل گرفته و مسئولیت برگزاری اردو به بسیج دانشجویی دانشگاه محول شده و امسال تیم باتجربه‌ای این چهار دستگاه اتوبوس را همراهی می‌کند.

جوادی بیان کرد: نکته دیگری که امسال وجود دارد این است که با هماهنگی‌های قانونی لازم صورت گرفته، امکان اعزام اساتید در کنار دانشجویان فراهم شده که این خود نقطه قوتی است تا دانشجویان بتوانند در کنار اساتید در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.
وی در خصوص برنامه این اردوی زیارتی افزود: برنامه کاروان این اردوی زیارتی شامل؛ زیارت اماکن مقدسه نجف، کربلا و کوفه و شرکت در پیاده روی نجف تا کربلا خواهد بود و همچنین در صورت امکان طبق نظر سرپرست کاروان امکان بازدید زیارت از اماکن زیارتی کاظمین و سامرا محقق خواهد شد.

جوادی اظهار امیدواری کرد: دانشجویان بتوانند از این سفر معنوی نهایت بهره‌وری لازم را داشته باشند تا ارتقاء فرهنگی دانشگاه را در طول سال جاری شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعين حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

در این مراسم، میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

طی این مراسم معاونت فرهنگی که به تازگی به این پست منصوب شدند سخنرانی داشتند و از دغدغه‌های خود و برای دانشجویان گفتند. بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت، چون خودشون در انتخاب آن‌ها نقش مستقیم داشتند.

در پی تقدیر‌ها از فعالین فرهنگی کانون‌ها که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات توی مسیر بود تقدیر شد تا قدری از زحمات آن‌ها جبران شود؛ و در آخر گفتگوی صمیمانه دبیر دبیران کانون‌ها با دانشجویان و دعوت آن‌ها به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بود که گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌های شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.


اختتامیه جشن بزرگ با دیدار نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده یکی دیگر از دانشجویان جو فوق العاده ایی برای همه رغم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد