Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هند در مسابقات جهانی قزاقستان گفت: مچ پای کشتی‌گیر هندی آسیب دیده بود اما به اندازه‌ای نبود که نتواند با حسن یزدانی کشتی بگیرد.

حسین کریمی که به تازگی با فدراسیون کشتی هندوستان قطع همکاری‌کرده است، اظهار داشت: فروردین ماه امسال بود که به درخواست فدراسیون کشتی هند، از طریق فدراسیون ایران چند گزینه به آنها معرفی شد و آنها براساس رزومه، مرا انتخاب کردند و قرارداد رسمی و کاملی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد ما تا پایان المپیک 2020 توکیو بود و از نظر فنی هم نتایج بسیار خوبی در مسابقات جهانی کسب کردیم اما مسائل دیگری وجود داشت که به قطع همکاری منجر شد.

وی خاطرنشان کرد: مربیان هندی مقابل من گارد گرفته بودند و هرگز نتوانستند با من هماهنگ شوند. از همان روز اولی که به هند رفتم برای اصلاح کار خیلی تلاش کردم و نتایجی که در مسابقات جهانی قزاقستان برای اولین بار برای هندی‌ها حاصل شد، نشان می‌دهد که مسئله قطع همکاری ما هم به دلیل مسائل فنی نبوده و آنها در نامه‌شان هم این را ذکر کرده‌اند. مربیان آنها مافیایی کار می‌کنند. مسائل پیش‌پا افتاده‌ای وجود داشت که مشکل ایجاد می‌کرد. مواردی که در مورد هتل و هم‌اتاق نشدن با مربی هندی گفته‌اند به هیچ‌وجه صحت ندارد. سرپرست تیم و مربی ارشد اتاق‌ها را تقسیم می‌کردند و طبق هماهنگی خودشان برای من اتاق در نظر گرفته بودند. این چیزهایی که عنوان شده، بهانه‌های واهی است.

این مربی مازندرانی ادامه داد: زمانی که به هند رفتم، دیدم هیچ برنامه‌ای ندارند. به خاطر همین با فدراسیون‌ این کشور برای در نظر گرفتن اردوهای ملی، تورنمنت‌های تدارکاتی، برنامه تمرین، تغذیه و... مکاتبه کردم. همه برنامه‌های قبلی آنها اشتباه بود. در مورد زمان برگزاری اردو رفع عیب کردم، اما آنها می‌گفتند برنامه خودمان خوب است. سیستم غلطی آنجا حاکم بود، مثلا تمرینات‌شان از ساعت 6 صبح شروع می‌شد. من می‌گفتم وقتی قرار است مسابقه 11 صبح باشد، نباید از 6 صبح تمرین کرد، اما آنها می‌گفتند به این کار عادت کرده‌اند، در حالی‌ که عادت غلط را باید اصلاح کرد. یکی دو جلسه ساعت هفت و نیم صبح تمرین کردند، اما باز به روال سابق برگشتند.

 نحوه انتخاب تیم ملی هند

کریمی نحوه انتخاب تیم ملی هند را نیز اشتباه دانست و گفت: آنها از مسابقات کشوری یک سال قبل‌شان 3، 4 کشتی‌گیر را انتخاب می‌کردند و به آسیایی و اردوهای شبانه‌روزی می‌بردند. امسال هم همان نفرات به جام ساساری و یاشاردوغو رفتند. 20 روز مانده به مسابقات جهانی یک انتخابی تیم ملی برگزار شد و 5 کشتی‌گیر ملی‌شان باختند و لیست تیم ملی در 5 وزن تغییر کرد تا نفراتی به مسابقات جهانی بروند که نه اردوی تیم ملی بوده و نه به تورنمنت رفته بودند. این یکی از ایرادهای کار بود که من در موردش تذکر داده بودم، اما آنها نمی‌خواستند تغییر کنند.

این مربی افزود: طبق یکی از بندهای قرارداد باید یک واحد آپارتمان در اختیار من و خانواده‌ام قرار می‌گرفت که این کار انجام نشد و یکسری مسائل دیگر هم وجود داشت که قابل گفتن نیست و بهتر است در مورد آنها صحبت نکنم. در مبارزه رده‌بندی وزن 57 کیلوگرم نیز از آنها خواستم کشتی‌گیر هندی را مقابل رضا اطری کشتی‌گیر کشورم کوچ نکنم و این طبیعتا خواسته معقولی بود. به همین دلیل مربی هندی در کوچ نشست. آنها دنبال بهانه بودند و گفتند چرا در کشتی با رضا اطری در کوچ ننشستم.

سرمربی تیم ملی هند در جهانی قزاقستان در پاسخ به این سوال که آیا موافق انصراف کشتی‌گیر هندی وزن 86 کیلوگرم از مبارزه فینال با حسن یزدانی بوده است به تسنیم گفت: مچ پای کشتی‌گیر هندی آسیب دیده بود، اما این آسیب به اندازه‌ای نبود که بخواهد کشتی نگیرد. من ‌گفتم به چه دلیلی می‌گویید کشتی نگیرد،‌ گفتند پایش درد می‌کند. در پاسخ گفتم حضور در فینال آنقدر افتخار است که ارزش دارد آدم حتی با پای شکسته کشتی بگیرد، اما بدون هماهنگی من جلسه گذاشتند و این تصمیم را گرفتند. گفتند می‌بازد و آبرویش می‌رود.

کریمی با اشاره به صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی ایران با رئیس فدراسیون هندوستان در قزاقستان تصریح کرد: در نورسلطان که بودیم علیرضا دبیر با رئیس فدراسیون کشتی هندوستان صحبت کرد و گفت حالا که اینقدر خوب نتیجه گرفته‌اید، اگر پیشرفت می‌خواهید باید صفر تا صدِ کار را به کریمی بدهید و سرمربی‌تان اختیار کامل داشته باشد. دیدید که اینجا چه نتیجه‌ای گرفتید، رئیس فدراسیون هند هم این صحبت‌ها را تایید کرد، چون ما در قزاقستان برای اولین بار در تاریخ کشتی هندوستان، 4 مدال و سه سهمیه المپیک گرفتیم. با این حال وقتی با آنها مکاتبه کردم که وضعیت چه می‌شود، گفتند برنامه‌های شما مورد موافقت قرار نگرفته و ما می‌خواهیم با برنامه خودمان کار کنیم، در حالی که این برنامه از نظر من غلط است و باید اصلاح شود. به همین دلیل به آنها ایمیل زدم که شاید نتوانیم با هم همکاری کنیم.

این مربی مازندرانی در مورد مطالباتش از کشتی هند گفت: طبق قرارداد قرار بود 40 درصد حقوقم را به روپیه بگیرم و 60 درصد را به دلار که به خاطر مشکلاتی که به خاطر انتقال ارز و موضوع تحریم وجود دارد، 60 درصد دلار مانده و هرچند به هندی‌ها گفتم که باقی پولم را هم به روپیه بدهند اما این کار را انجام ندادند و در واقع 60 درصد قراردادم هنوز مانده است./ تسنین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی

 در این ویدئو تصاویری از حضور حسن یزدانی بر روی تشک کشتی را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • فوری | بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • ویدیو/ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی