Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@11:39:41 GMT

پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۶۹۶۲

پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو شد

با حکم مقیمی مدیر عامل ایران خودرو، عادل پیرمحمدی به عنوان مدیرعامل ساپکو منصوب شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو، عادل پیرمحمدی را به عنوان مدیرعامل جدید ساپکو منصوب کرد.

در حکم انتصاب پیرمحمدی آمده است: دراجرای تصمیمات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۷ خرداد سال ۹۷، شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، ساپکو، (سهامی خاص) و برابر ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت و نظر به تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به عنوان نماینده شرکت ایران خودرو در هیات مدیره شرکت فوق به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره موظف منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است به عنوان امین گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت قوانین و مقرارت جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصل از اساس نامه شرکت همراه سایر اعضای هیات مدیره در پیشبرد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در آن سازمان نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.

پیرمحمدی دارای مدرک فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه تهران است و در سوابق وی از سال ۸۲ تا ۸۵ مدیر تولید مگاموتور، از سال ۸۸ تاکنون قائم مقام مدیرعامل ساپکو در حوزه کیفیت، عضو هیات مدیره شرکت پژوهنده قطعات (تولید قطعات میل بادامک)، عضو هیات مدیره محورسازان گروه کوشا، عضو هیات مدیره ایساکو، مسئولیت پروژه‌های رانا، دنا و سمند سورن در ساپکو به چشم می‌خورد.

پیرمحمدی در ساپکو جایگزین منصوری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقیمی مدیرعامل ایران خودرو تامین قطعات ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد