Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجااز انهدام یک تیم تروریستی در سال 95 که قصد عملیات انتحاری در داخل حرم حضرت معصومه (س) در قم را داشتند، خبر داد.
سردار کرمی گفت: در حوادث دی ماه ماموران یگان ویژه عملیات خود را تحت عنوان «پر قو» آغاز کردند، ما در مقابل آشوب‌گران از تمام قدرت استفاده نکرده؛حتی به شکل قهریه هم ورود نکردیم؛ بلکه به شکل بازدارنده، جمعیت را کنترل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از برنامه‌های یگان ویژه این است که با تجهیزات، گفت‌وگو، اخطار و هشدار بتواند صحنه اغتشاش را کنترل کند؛ ما 79 نقطه در سطح کشور را در دی ماه در دستور کار داشتیم و با کمترین آسیبی که به اموال عمومی و جمعیت وارد شد توانستیم با مهارت و تخصص ویژه خود آشوب‌ها را جمع کنیم.
او که با فارس گفت و گو می کرد، افزود: درباره برخورد ماموران یگان ویژه با تیم‌های تروریستی گفت: البته باید گفت اگر تیم تروریستی کمتر از تعداد یک گروه باشند در حوزه کاری ماموران یگان ویژه است؛ در سال 95 یک تیم تروریستی از داعش به کشور وارد و در کرمانشاه ساکن شد. با رصد اطلاعاتی توانستیم مخفیگاه آنها را شناسایی کنیم؛ در مرحله بعد ماموران نوپو یگان ویژه وارد عمل شده و چون تیم تروریستی مقاومت کرده و تسلیم نشدند همه آنها را به هلاکت رساند.
سردار کرمی درباره ماموریت اصلی این تیم تروریستی اظهار داشت: این تیم تروریستی سه نفره که به جلیقه انتحاری مجهز بودند برای انجام یک عملیات انتحاری در داخل حرم حضرت معصومه (س) در قم عازم کشور شده بودند که خوشبختانه شناسایی و معدوم شدند.
او همچنین درباره ورود یگان ویژه به موضوع اعتصابات و تجمعات گفت: یگان ویژه در اعتصابات و تجمعات از تاکتیکی به نام گفت‌وگو که کلید طلایی حل بحران است استفاده می‌کند البته سیستم‌های صوت نیز در این راه به ما کمک می‌کنند. در عملیات‌های گروگان‌گیری یا تجمعات و اعتصابات پلیس از خودروی صوت استفاده می‌کند چرا که با استفاده از این سیستم، صدای فرمانده میدان را تا دو کیلومتر و به شعاع 500 متر پخش‌ کرده و می‌توان اخطار نهایی و روشنگری‌های لازم را انجام داد تا در نهایت ،ماموریت به خوبی و خوشی به پایان برسد. برچسب ها: داعش ، کرمانشاه ، تروریست ، تروریستی

منبع: خرداد

کلیدواژه: داعش کرمانشاه تروریست تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان