Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل گفت: عاشورا جریان مقاومت را در شریان نیروهای انقلابی تزریق کرد، بعد از هزار و چهارصد سال جریان مقاومت در حال جوشش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه در جنگ هشت ساله از امام حسین (ع) تاسی گرفته ایم، تصریح کرد: 72 نفر مقابل سی هزار نفر اصلا قابل مقایسه نیست؛ اما آنچه امام حسین به ما آموخت، این است که زیربار ذلت نرویم و جمهوری اسلامی در این چهل سال ثابت کرد که ذلت پذیر، تهدید پذیر و تسلیم پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی نهضت مقاومت را برگرفته از عاشورا دانست و افزود: عاشورا جریان مقاومت را در شریان نیروهای انقلابی تزریق کرد، بعد از هزار و چهارصد سال جریان مقاومت در حال جوشش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل با اشاره به اینکه با نهضت مقاومت توانستیم در انقلاب پیروز شویم و یک وجب از خاکمان را به بیگانگان ندهیم، یاداور شد: به تاسی گرفتن از عاشورا و محرم این ایستادگی شکل گرفت.

این مسئول با بیان اینکه پاشنه آشیل گام دوم امید به آینده است، خاطرنشان کرد: آینده از آن اسلام و حزب الله است؛ چرا که جوانان ما ثابت کردند که کسی جرات رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد و هرگونه مقابله محکوم به شکست است.

عسکری ادامه داد: امروز بزرگترین نیروی دریایی جهان در خلیج فارس محترز شد، پیشرفته ترین پهپاد دنیا را در کمترین زمان زدیم، بالاترین نیروی زمینی که استکبار جهانی تمام ظرفیت خود را برای آن گذاشت، با شیر بچه های ایرانی بسات داعش جمع شد.

وی آخرین ترکش استکبار جهانی را داعش خواند و تاکید کرد: آنانی که به دنبال خاورمیانه جدید بودند و زمانی می گفتند نمی گذاریم هلال شیعی شکل بگیرد و امروز تبدیل به ماه کامل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه دفاع مقدس یعنی نهضت مقاومت گفت: دفاع مقدس بعثت مجدد اسلام است و در تعریفی خلاصه وار می توان گفت که حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس خود را نشان داد.

این مسئول با بیان اینکه تفاوت هشت سال دفاع مقدس با جنگ های دیگری که در دنیا اتفاق افتاد تقابل حق و باطل است، عنوان کرد:  جنگ دوطرفه نبود، جنگ یک کشور با کشور دیگر بلکه جنگ کل استکبار جهانی با ما بود که از کشورهای زیادی اسیر داشتم و تا امروز این چالش وجود دارد، برجام و انرژی هسته ای مطرح نیست؛ فقط به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

عسکری در پایان با بیان اینکه کشور قدرتمند منطقه با تاثیرگذاری جهانی هستیم، یادآور شد: ما نزدیک به قله ظهور هستیم و اگر ایستادگی کنیم و امید به آینده داشته باشیم، تمدن بزرگ اسلامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند