Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش رستمی و سعید علی حسینی به دنبال حضور در مسابقات گزینشی المپیک سوییس بودند اما به این دلیل که مهلت ثبت نام به پایان رسیده بود امکان حضور این دو وزنه بردار در مسابقات سوئیس وجود نداشت. کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی وزنه برداری خواستار حضور سعید علی حسینی و کیانوش رستمی در مسابقات گزینشی المپیک سوئییس شد که تاماش آیان پاسخ ایران را داد و البته درخواست ایران را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- تاماش آیان اعلام کرده است فرصت ثبت نام در مسابقات به پایان رسیده است و ورزشکاران کشورهای دیگری هم هستند که خواستار حضور در این مسابقات بوده اند و اگر فدراسیون جهانی با درخواست ایران موافقت کند، باید پاسخگوی ورزشکاران دیگر هم که این تقاضا را داشته اند، باشد. البته کیانوش رستمی می تواند در مسابقات پرو شرکت کند.

به این ترتیب سعید علی حسینی حضور در المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد چرا که او در دوره دوم مسابقات گزینشی المپیک در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده و طبق قوانین فدراسیون جهانی شانس حضور در المپیک را از دست داد.

البته رستمی هم با توجه به اینکه امتیازهای زیادی را از دست داده کار بسیار سختی برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: المپیک وزنه برداری ایران وزنه برداری کیانوش رستمی سعید علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور