Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر  اظهار کرد: موکب کریمه اهل بیت(ع) از امسال ثبت رسمی شده اما این موکب حدود چهار سال است که فعالیت می‌کند که پشت حرم حضرت عباس(ع) و در خیابان علقمه قرار دارد.

وی افزود: خدمات فرهنگی که در موکب برگزار می‌شود شامل برپایی هیئت عزاداری و نماز جماعت و حلقه‌های صالحین است که اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا بیان کرد: خدمات اسکان و اطعام در موکب ارائه می‌شود که در کنار آن موکب پزشکی و چایخانه هم دایر است.

اسدی ادامه داد: در هر شبانه روز حدود ۱۰هزار پرس غذا در وعده‌های صبحانه، نهار و شام و میان وعده توزیع می‌شود که میاند وعده پس از شام آغاز می‌شود که تا یک بامداد ادامه دارد و صبحانه از ساعت ۶ تا ۷نیم صبح است.

فعالیت ۱۲نفر در کادر پزشکی موکب

وی ادامه داد: همچنین نهار هم بعد از نماز ظهر و شام هم بعد از نماز مغرب در بین زائرین توزیع می‌شود که ۶هزار پرس غذا برای نهار و شام و ۴هزار پرس هم برای میان وعده و صبحانه در نظر گرفته شده است.

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا گفت: ظرفیت اسکان در موکب هم حدود ۲هزار نفر است که ۶۰درصد بانوان و ۴۰درصد آقایان هستند و زمان اسکان برای هر زائر هم سه شبانه روز است تا بتوانیم به تعداد زائر بیشتری خدمات رسانی کنیم.

اسدی خاطرنشان کرد: فعالیت موکب از ۱۸مهرماه تا ۲۸مهر است و روزانه ۵۰۰نفر در موکب پزشکی از خدمات ویزیت، دارو و تزریق برخوردار می‌شوند و هیچ نیازی به دارو از خارج از موکب نیست و حدود ۱۲نفر کادر پزشکی از ۸صبح تا ۱۲شب شیفت هستند.

کد خبر 4740545

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان قزوین گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد استانداری سمنان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین