Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
فرا رسیدن روز نیروی انتظامی و موسم تکریم و پاسداشت مجاهدت ها و حماسه آفرینی ها ماندگار و افتخارآمیز ناجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم، شجاع و غیرتمند آن نیرو و خانواده های معزز آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدای بزرگ را شاکریم که برغم خواست شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، نیروی انتظامی توانسته است خود را نزد افکار عمومی جامعه اسلامی به عنوان نماد پلیس مقتدر ، هوشمند، توانا و با کفایت و مظهر اقتدار برخاسته از خاستگاه مردمی معرفی و با طی فرآیندهای آسیب زدایی و تقویت بنیان های داخلی، نظم، انضباط و امنیت اجتماعی را با استانداردسازی ساختار، سازمان و عملکرد خود متناسب با اصول و مبانی دینی و شرعی و آموزه های انقلابی و ناشی از نیازهای نظام و میهن اسلامی، مهندسی و موجبات امنیت و آرامش عمومی در هر کوی و برزن از این سرزمین پهناور و مقدس را ساری و جاری سازد.
اهمیت جایگاه و نقش های نیروی انتظامی از جمله اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه در مقابله با جرایم و ناامنی ها در حوزه های مختلف، تأمین امنیت مرزی و ارتقای ظرفیت ها برای مقابله با جرایم فضای سایبری، مقابله با مبادی ورودی کالاهای قاچاق و تعمیق نظارت بر آن و افزایش قاطعیت و ادامه جدیت در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور همراه با ایستادگی در تثبیت هنجارها و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی با بهره گیری از همکاری سایر نهادها و سازمان های هم راستا در این عرصه ها بیانگر بخشی از ظرفیت ها و توانمندی هایی است که در کنار برخورداری از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی فکور، خردمند، شجاع و مردمی و فرماندهی ومدیریت هوشیار، قاطع و ملتزم به ارزش ها و مبانی دینی و شرعی، نوید بخش ظهور نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی و افق های بلند پیش روی در سپهر ایران اسلامی است.
در این فرصت ارزشمند بر خود وظیفه می دانم از تلاش های الهام بخش و غرور انگیز نیروی انتظامی در تولید امنیت، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش های اخلاقی وهنجارهای اجتماعی به ویژه جلب مشارکت مردمی در این راستا، قدردانی و سپاسگزاری نمایم و با پاسداشت یاد و خاطره حماسه های تاریخ ساز شهیدان، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی در 8 سال دفاع مقدس و آوردگاه های خطیر امنیت، انتظام و خدمتگزاری در جامعه؛ دوام توفیق همه سبزپوشان نیروی جان برکف، مومن، انقلابی و ولایتمدار ناجا در تحکیم و تعمیق حضور تأثیرگذار در عرصه امنیت عمومی کشور و تقویت تعامل، هماهنگی و هم راستایی با سایر نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی تحت منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای سبحان طلب نموده و توسعه اقتدار و ظرفیت های بازدارنده آنان که موجب هراس و وحشت هنجارشکنان و بدخواهان امنیت و آرامش ملت رشید ایران است را آرزومندم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تبریک نیرو مسلح ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح