Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@15:46:18 GMT

لزوم رعايت حجاب درجامعه فرهنگ‌سازي شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۷۹۱۴

لزوم رعايت حجاب درجامعه فرهنگ‌سازي شود

خبرگزاری آریا- آیت‌الله "حسین نوری همدانی" با اشاره به این‌که نیروی انتظامی درموضوع حجاب زحمت زیادی می‌کشد،‌ گفت: باید رعایت حجاب اسلامی در جامعه فرهنگ‌سازی شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، حضرت آیت‌الله "حسین نوری همدانی" در دیدار سردار"حسین اشتری"،‌ فرمانده نیروی انتظامی در قم، ضمن تبریک هفته ناجا، اظهارکرد:نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان از جمله هنجارشکنی‌ها در بحث حجاب، زحمت زیادی می‌کشد که برای موفقیت این تلاش‌ها باید صدا و سیما، رسانه‌ها و همه ادارات در این موضوع هماهنگ شوند و به‌صورت فراگیر به فرهنگ‌سازی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه حجاب یکی از ارزش‌های بزرگ الهی است و در آموزه‌های اسلامی، زنان و دختران مسلمان به لزوم رعایت آن سفارش شده‌اند،‌ ادامه داد: علاوه بر مساله عفاف که مورد توجه همه بانوان است،‌ مساله حجاب نیز باید موردتوجه همگان باشد و همه نهادها،‌ مراکز اداری،‌ رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم در این مساله یک‌صدا باشند و با بی حجابی که یک ناهنجاری اجتماعی است، برخورد کنند.
معظم له در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است،‌ افزود: نیروی انتظامی با اقتدار امنیت را درمرزها و داخل کشور برقرار کرده که باید این مساله روزبه‌روز تقویت شود.
آیت‌الله نوری همدانی گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی نیز نیروی انتظامی به‌ صورت مستقیم با مردم در ارتباط است و برای آنکه اقشار مختلف جامعه با آرامش به رفت‌وآمد در جاده‌ها بپردازند به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند که این کار بزرگی است.
معظم له تصریح کرد: باید مسئولان ارشد نیروی انتظامی به کارکنان زیردست خود توجه کافی داشته باشند و برای آسایش و آرامش بیشتر آنان تلاش کنند.
مرجع تقلید شیعیان در ادامه با تشکر از اقدامات سردار اشتری در نیروی انتظامی،‌ خاطرنشان کرد: با شناختی که از جنابعالی دارم، امید است مساله نظم و امنیت در کشور بااقتدار بیشتری توسط نیروی انتظامی دنبال و چتر آن روزبه‌روز فراگیرتر شود.
در ادامه این دیدار، سردار "اشتری"، اظهار داشت: نیروی انتظامی به لطف الهی، هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش های جهادی همکارانم اقدامات خوبی در عرصه های مختلف انجام داده و توفیقات خوبی را کسب کرده است و امیدواریم بیشتر از این نیز به مردم شریف کشور خدمت رسانی کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شعار امسال ما " پلیس هوشمند، امین مردم" است یعنی اینکه ظرفیت و توانایی را به حدی برسانیم تا از جرایم پیشگیری کنیم؛ همچنین امین مردم یعنی امانت دار، ملجاء و پناهگاهی برای آنها باشیم.
سردار اشتری با بیان اینکه امسال تعداد زائران اربعین نسبت به سال قبل 4 برابر شده و صدور گذرنامه نیز 80 درصد بیشتر بوده است، گفت: با توجه به فتنه ای که در عراق صورت گرفت و پشت این قضیه، عربستان و آمریکا بود تا شکوه اربعین کم رنگ شود، بحمدالله مردم هوشیار بودند و این توطئه نقش بر آب خواهد شد.
فرمانده ناجا بیان کرد: در این ایام، توفیق داریم خادم مردم در بحث اربعین باشیم، یکی از سازمان هایی که بیشترین خدمت را به زائران اربعین ارائه می دهد، نیروی انتظامی است؛ این نیرو با 30 هزار نفر در مرزها به صورت مستقیم ارائه خدمت می کند و تعداد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم و شبانه روزی در صدور گذرنامه فعالیت می کنند و ما آمادگی لازم را داریم.
سردار اشتری اعلام کرد: امیدواریم خداوند روز به روز بر توفیقات ما بیافزاید تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رعایت حجاب فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت دهم اردیبهشت روز خلیج فارس اظهار کرد: نام خلیج فارس تا همیشه جاویدان است و تغییری نمی‌کند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های خلیج فارس بیان کرد: دریا داری ظرفیت بسیار زیادی است و باید برای توسعه اقتصاد دریا پایه از همه توان استفاده شود و برنامه جامعی در استان برای این مهم وجود داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز کارگر خاطرنشان کرد: کارگران در عرصه تولید و درآمدزایی نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر عظیم بیش از پیش توجه شود.

وی با گرامیداشت روز معلم بیان کرد: خداوند نخستین معلم انسان‌ها است و باید توجه ویژه‌ای به معلمان و همچنین حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته و حفظ مقام و جایگاه آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به شرارت‌ها و جنایات آمریکا تاکید کرد: حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین نمونه‌ای از اقدامات ضد حقوق بشری است و این در حالی صورت رفته که آمریکایی‌ها مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

وی تحقق مسوولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: مردم استان بوشهر نسبت به بی‌توجهی به این مسؤولیت‌ها گلایه دارند و خواستار رسیدگی به این موضوع هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار پایان دادن به نابرابری‌ها در قبال بوشهری‌ها توسط پتروشیمی‌ها شد و تاکید کرد: تحقق عدالت پتروشیمی‌های مستقر در این استان یک نیاز ضروری است.

وی خواستار توجه پتروشیمی‌ها به محیط زیست، بهداشت و درمان، فرهنگ، هنر و ورزش در استان بوشهر شد و تاکید کرد: این خدمات در استان بوشهر به خوبی انجام نشده است و یا به صورت حداقلی انجام می‌گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در حال حاضر ورزش استان بوشهر در شرایط سختی به سر می‌برد تاکید کرد: اگر این صنایع از دیگران حمایت می‌کنند باید از ورزش استان بوشهر نیز چنین حمایتی صورت بگیرد.

وی به وجود هزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی در استان اشاره کرد و افزود: متولیان صنایع مستقر باید حریم استان و مردم بوشهر را حفظ کرده و محترم بشمارند و امور این استان را به طور جدی پیگیری کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به حذف شهرستان دیر از دریافت حق آلایندگی بیان کرد: شنیده می‌شود که سهم و حق آلایندگی شهرستان دیر سلب و به شهرستان‌هایی خارج از استان اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات باید منطقی و قانونی باشد اضافه کرد: از دولت انتظار می‌رود اقدامی قانونی کند تا از تضییع حق مردم استان جلوگیری و حق آنها رعایت شود.

کد خبر 6089057

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی