Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-08@15:37:45 GMT

زندگی شگفت‎انگیز مرد روسی با گرگ‌ها+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۰۴۱

زندگی شگفت‎انگیز مرد روسی با گرگ‌ها+تصاویر

یک کارآفرین از شهر یکاترینبورگ در اقلیم اورال روسیه به نام «کِرل بوتابوف» برای سومین سال پیاپی، با گرگ‌های دست آموزش در یک خانه زندگی می‌کند و از آن‌ها جدا نمی‌شود. جنوب نیوز: او گرگ‌ها را از یک باغ وحش نجات داد و با خود به خانه آورد. توله گرگ‌ها داخل قفس کوچکی روی زمین بتونی زندگی می‌کردند.

«کرل» در چندین سال عادات گرگ‌ها و شیوه‌های غذا دادن به آنان را آموخت و به پژوهش درباره آن‌ها پرداخت و سرانجام گرگ‌ها به دوستان او تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کرل» در اینستاگرامش درباره دوستانش که گرگ‌های اهلی هستند، صحبت و ادعا می‌کند در جهان افراد کمی وجود دارند که می‌توانند گرگ‌های وحشی را اهلی کنند.

او چهار گرگ دارد که هر یک نام خاص خود را دارند و هر وقت آن‌ها را با اسمشان صدا می‌کند، به سمت او می‌آیند. او قصد دارد تا تصویر کلیشه‌ای از گرگ‌ها را که به عنوان حیواناتی شرور و وحشی شناخته می‌شوند، از بین ببرد و بدجنس بودن گرگ‌ها را که در فیلم‌ها و انیمیشن‌ها گاهی به چشم می‌خورد را تغییر بدهد.

این مرد روسی می‌گوید، گرگ‌ها با سگ‌ها فرقی ندارند، شاد می‌شوند، خشمگین می‌شوند و می‌توانند با انسان‌ها دوستی برقرار کنند. البته دوستی گرگ‌ها با انسان‌ها به صداقت انسان‌ها باز می‌گردد و اگر گرگ بداند که هدف از نزدیک شدن به او اذیّت کردن نیست با انسان دوست می‌شود و در این صورت است که محبت و دوستی آن‌ها را می‌توانید احساس کنید.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ «آخرالزمان» کمتر دیده‌ شدۀ کره‌ای؛ از مِه زامبی‌ساز تا زامبی‌ها در چوسان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی نزدیک به یک دهه است که فیلم‌ها و سریال‌های کره جنوبی بر سرویس‌های استریم تسلط یافته‌اند، به خصوص به خاطر رونق فوق‌العاده‌ی سریال‌هایی که موضوعشان فاجعه و بقا است. این سریال‌ها با هیجان و تعلیق درجه‌یکی که به مخاطبان ارائه می‌دهند، موفقیت زیادی را در سطح بین‌المللی کسب کرده‌اند.

به گزارش فرادید، موفقیت بی‌سابقه‌ی «بازی مرکب» باعث شد همۀ سریال‌های با موضوعات آخرالزمانی در لیست تماشای بینندگان قرار بگیرند. این سریال‌ها آنقدر پرهیجان و جذاب هستند که تماشاگران نمی‌توانند خودشان را در حال فرار از هجوم هیولاها یا آینده‌ای فاجعه‌بار بدون آب تصور نکنند. با وجود اینکه کمبودی از فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با مضمون بقا وجود ندارد، اما تعداد معدودی از آن‌ها آنقدر عالی هستند که مخاطبان را از ابتدا تا انتها میخکوب نگه می‌دارند. در اینجا پنج مورد از این سریال‌هابرتر اما کمتر دیده شده را معرفی خواهیم کرد.

۱. روز موعود (D-Day)

روز موعود یک سریال کره‌ای در ژانر «بقا» است که از جهت نزدیکی‌اش به واقعیت با بقیۀ سریال‌های این ژانر متفاوت است. این سریال به موضوعاتی کاملا جدی می‌پردازد و معنای واقعی تلاش برای بقا را به تصویر می‌کشد.

در این درام پزشکی فاجعه‌آمیز و مهیج، شهر سئول با یک زلزله وحشتناک مواجه می‌شود که تقریباً شهر را با خاک یکسان می‌کند. در پی این فاجعه، تنها افرادی که قربانیان می‌توانند به آنها تکیه کنند گروهی از پزشکان و امدادگران شجاعی هستند که در یک وضعیت آشفته گرفتار شده‌اند.

روز موعود درباره افرادی نیست که برای یک قوطی غذا به جان هم می‌افتند یا کسی را به دلیل احتمال آلوده بودن محکوم به مرگ می‌کنند. این سریال یک تصویر واقعی از ترس و عدم اطمینانی است که یک جامعه هنگام وقوع فاجعه تجربه می‌کند. چنین حوادثی به طور طبیعی غریزه بقا را در انسان بیدار می‌کنند و این یکی از چیزهایی است که این سریال با روایتی مبتنی بر واقعیت به طور موفقی به تصویر می‌کشد.

۲. گودال تاریک (Dark Hole)

گودال تاریک یک سریال مهیج و کمترشناخته‌شده در ژانر بقاست که شباهت‌هایی به سریال محبوب نتفلیکس، یعنی «خانۀ شیرین» دارد. این سریال داستان گروهی از بازماندگان را روایت می‌کند که در حال فرار از مه مرموز و تاریکی هستند که باعث تبدیل شدن انسان‌ها به هیولا می‌شود. زندگی این افراد زمانی دگرگون می‌شود که دود سیاه ناشی از فرو ریختن چاه فاضلاب یک کارخانه‌ی شیمیایی، آن‌ها را به زامبی‌های جهش یافته تبدیل می‌کند.

این سریال یک داستان کلاسیک بقا است که شما را به سفری هیجان‌انگیز می‌برد و باعث می‌شود حدس بزنید کدام شخصیت‌ها می‌توانند تا پایان دوام بیاورند. گودال تاریک اثری پر زرق‌وبرق نیست، اما وفادار به مضمون و عناصر ژانر بقا است. این سریال با طرح سؤالاتی درباره‌ی ارزش‌های انسانی و حس فرورفتن در تاریکی‌ای که شاید همیشه در درونمان وجود داشته، شما را به فکر وامی‌دارد.

۳. دریای خاموش (The Silent Sea)

دریای خاموش یک سریال علمی-تخیلی مهیج و آینده‌نگر است که با به تصویر کشیدن دنیایی بدون آب، تماشاگران را میخکوب می‌کند. تصور کنید در دنیایی زندگی کنید که آب به یک کالای فوق‌العاده با ارزش تبدیل شده باشد. این فرضیه می‌تواند غریزه بقا را در هر کسی بیدار کند.

در حالی که همه شخصیت‌ها در این سریال در تلاش برای زنده ماندن در پی عواقب کمبود آب هستند، داستان عمدتا بر روی گروهی از فضانوردان مأموریت فضایی متمرکز است که وظیفه دارند اطلاعات و نمونه‌هایی را از یک مرکز تحقیقاتی روی ماه بازیابی کنند.

دریای خاموش سفری پرهیجان، نفس‌گیر و مرموز به دنیای علمی-تخیلی است. تماشاگران تا قسمت آخر نمی‌توانند به طور کامل حدس بزنند در این سریال چه اتفاقی در حال رخ دادن است و همین سفر پرخطر از ناشناخته‌ها به سوی شناخته‌ها، یکی از بهترین ویژگی‌های این سریال است. شاید این سریال یک مجموعه بقا به سبک سنتی نباشد، اما درباره‌ی تلاش برای بقای نسل بشر و انجام هر کاری برای جلوگیری از انقراض انسان‌ها است. درخشش این سریال به خاطر بازی خیره‌کننده‌ی گونگ یو است که هر صحنه را با بار احساسی عمیقی اجرا می‌کند.

۴. پادشاهی (Kingdom)

پادشاهی یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس است که می‌توان آن را آغازگر جریان داغ سریال‌های مدرن بقا با فضاسازی متفاوت دانست. برخلاف اکثر سریال‌های بقا که در مکان‌های آشنایی مانند یک مجتمع مسکونی پرجنب‌وجوش یا یک دبیرستان اتفاق می‌افتند، «پادشاهی» دارای یک پیشینه تاریخی قوی است که به طرز شگفت‌انگیزی با یک ماجرای آخرالزمانی دربارۀ زامبی‌ها پیوند می‌خورد. این سریال که اقتباسی از یک وب‌تون است، داستان مهیجی در دوران سلسلۀ چوسان را روایت می‌کند که در آن پادشاه به طور ناگهانی به یک بیماری مرموز و جدید مبتلا می‌شود. ولیعهد مشتاق برای کشف راز این بیماری، متوجه می‌شود که قربانیان این بیماری دوباره به صورت هیولاهایی به زندگی برمی‌گردند؛ همان هیولاهایی که در دوران مدرن «زامبی» نامیده می‌شوند.

پادشاهی رویکردی فوق‌العاده هوشمندانه به مضمون بقا دارد و بدون تکیه زیاد بر کلیشه‌ها داستان خود را پیش می‌برد. تماشاگران می‌توانند انتظار صحنه‌های اکشن و خون‌آلود زیادی را در مکان‌های غیرمنتظره داشته باشند. با این حال، کسانی که به دنبال یک داستان زامبی معمولی‌تر هستند، ممکن است در پادشاهی آنچه را که می‌خواهند پیدا نکنند، به ویژه به این دلیل که در این سریال، موجودات گوشت‌خوار عمدتاً در پس‌زمینه‌ی خط اصلی داستان قرار دارند.

۵. شادی (Happines)

در دنیایی که بقا حرف اول را می‌زند، کمتر جایی برای شکوفه زدن عشق پیدا می‌شود. «شادی» یک تریلر مهیج دیگر با محوریت حمله زامبی‌هاست که سختی‌های گرفتار شدن در یک مجتمع مسکونی لوکس را به تصویر می‌کشد، البته در حالی که دنیای بیرون در حال نابودی است.

یکی از بهترین ویژگی‌های «شادی» که آن را از سایر سریال‌های مشابه جدا می‌کند، داستان عاشقانه‌ی صمیمانه‌ای است که به خوبی با فضای وهم‌آلود رویدادهای آخرالزمانی ترکیب شده است. شخصیت‌های اصلی، به ویژه شخصیت زن (با بازی هان هیو جو)، جوانانی قوی و مستقل هستند که جذابیت مضاعفی به روایت این سریال بخشیده‌اند.

این سریال با دوز متناسبی از احساسات، هرج و مرج و هیجان همراه است. داستان نه ‌تنها غیرواقعی به نظر نمی‌رسد، بلکه تعادل فوق‌العاده‌ای بین منطق و تخیل برقرار می‌کند. «شادی» یک درام زامبی غیرمعمول است که درگیری‌های ساکنان ساختمان و تأثیر یک وضعیت اضطراری بر ارزش‌های اخلاقی انسان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904160

دیگر خبرها

  • داستان شگفت انگیز دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا؛ قرار نبود اینجا باشی
  • شگفت‌انگیز: زیباترین بهار تاریخ دورتموند!
  • ۵ «آخرالزمان» کمتر دیده‌ شدۀ کره‌ای؛ از مِه زامبی‌ساز تا زامبی‌ها در چوسان!
  • فواید شگفت انگیز خوردن عسل قبل از خواب
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟