Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:43:03 GMT

ملی پوش فوتسال ایران به قم نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۲۹۵

ملی پوش فوتسال ایران به قم نزدیک شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری مبنی بر اختلاف علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون با سرمربی این تیم منتشر و اعلام شد وفایی قصد جدایی از مس را دارد.

حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون بار‌ها اعلام کرده که وفایی هیچ جایی نمی‌رود و در مس می‌ماند، اما این بازیکن تصمیم قطعی خود را گرفته است و می‌خواهد پس از پایان بازی‌های معوقه مس در لیگ برتر این تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قلی زاده: داور بازی با مس عملکرد فوق العاده‌ای داشت / به دنبال جذب چند بازیکن هستیم

گفته می‌شود سوهان محمد سیما قم مقصد بعدی علیرضا وفایی است. مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما بار‌ها از باشگاه مس خواسته که این بازیکن را به آن‌ها بدهد، اما هر بار با جواب منفی مدیرعامل باشگاه مس مواجه شد. البته این بار وفایی تصمیش را گرفته و می‌خواهد به باشگاه سوهان محمد سیما جواب قطعی بدهد.

علیرضا وفایی به دلیل اختلافاتی که با سرمربی مس داشته تصمیم دارد نیم فصل دوم را در تیم دیگری توپ بزند.

بیشتر بخوانید: لژیونر فوتسال ایران به شهروند ساری پیوست

یکی از مسئولان باشگاه مس سونگون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قرار است هیئت مدیره باشگاه مس سونگون به زودی تشکیل جلسه بدهد تا درباره این موضوع با وفایی تصمیم گیری کنیم، اما هنوز چیزی قطعی نیست. باید وفایی در جلسه حاضر شود و بعد درباره این موضوع نظر بدهیم. آن طور که از شواهد پیدا است علیرضا وفایی تصمیم قطعی خود را گرفته و قصد دارد مس را برای همیشه ترک کند و به شهر خود بازگردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند

اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار است به دیدار رئیس جمهور بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با نتیجه 4 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و سیزدهمین قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها را به دست آورد.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است ملی‌پوشان فوتسال ایران روز چهارشنبه با رئیس جمهور کشورمان یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دیدار کنند.

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

شاگردان وحید شمسایی در سید اول مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان قرار گرفته‌اند و روز ششم خرداد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا