Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاح پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا، از کارآمدی و حرفه ای گریی کارکنان به عنوان یک عنصر اصلی در هوشمندسازی پلیس نام برد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "حسین اشتری" در مراسم افتتاح پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا که در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی پلیس گام های خوبی برداشته شده است، گفت: بحمداله با ظرفیت های خوب نیروی انتظامی در این راستا گام های موثری را برداشته ایم و امیدواریم تا پایان سال 1400 به مرحله ای از هوشمندسازی پلیس برسیم و پاسخگوی خوبی به نیازمندی های مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پلیس هوشمند؛ دقت زیاد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشیاری در مأموریت ها است، ادامه داد: باید بتوانیم با هوشمندسازی پلیس و همچنین سرعت بالا از وقوع جرائم، پیشگیری کنیم  بنابراین اگر ابزار و امکانات لازم داشته باشیم قطعا می توانیم خدماتی متناسب با شأن مردم به آنها ارائه دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افتتاح پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا، عنوان کرد: افتتاح این پروژه ها حتما باعث امیدواری بیشتر مردم عزیز به پلیس و دلگرمی کارکنان ناجا برای اجرای مطلوب مأموریت ها است.
وی با تأکید بر اینکه کارآمدی و حرفه ای گریی کارکنان، یک عنصر اصلی در هوشمندسازی پلیس است، تصریح کرد: امیدواریم با جذب نیروهای متخصص، فراهم آوردن زیرساخت های لازم و نوآوری اطلاعات به این مهم دست پیدا کنیم.
عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: امروزه، متأسفانه جرائم پیچیده تر شده است به گونه ای که مجرمان با استفاده از فناوری های جدید، در منازل خود می توانند به اموال مردم دسترسی پیدا کنند بنابراین پلیس باید در این زمینه دهها قدم از مجرمان جلوتر باشد.
فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: با توجه به تأکیداتی که در زمینه هوشمندسازی پلیس طی سال های گذشته شده، خوشبختانه مقدمات خوبی ایجاد شد و امیدواریم در کمتر از سه سال به نتایج مطلوب و مدنظر برسیم .
سردار اشتری تصریح کرد: امروز در نیروی انتظامی دارای کارشناسان خوبی هستیم، همچنین نخبگانی هم به دلیل عشق و علاقه به کشور خود و آرمان های امام راحل با پلیس همکاری های مطلوبی دارند بنابراین باید از تمام ظرفیت های کشور برای هوشمندسازی پلیس استفاده کنیم.
عالی ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: براساس پیش بینی های خود درصدد هستیم ارتباط بین مردم و ناجا را تسهیل و به عبارتی میلیون ها نفر را همکار پلیس کنیم و در گام های بعدی دستاوردهای خوبی در نیروی انتظامی به بهره برداری برسانیم و خدمات مطلوب نیز به مردم ارائه دهیم.
سردار اشتری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از وزارت دفاع، ارتش، سپاه پاسداران و ... برای حضور در این مراسم، خاطر نشان کرد: امیدواریم افتتاح این پروژه ها باعث رضایتمندی و اعتماد بیشتر مردم به پلیس شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح پروژه فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد