Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مسابقات موتورسواری بانوان کشور در رشته موتور کراس با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف در تهران برگزار می‌شود.

به گفته خانی مسئول کمیته فنی هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان در این رقابت‌ها که روز 17 لغایت 19مهرماه در پیست موتور کراس تهران ( منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان) برگزار می‌شود، تیم چهار نفره بانوان خراسان جنوبی نیز شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته فنی هیئت موتور سواری استان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ، تیم بانوان موتور کراس خراسان جنوبی در مسابقات کشوری شرکت میکند که طی آن آوا صالحی از شهرستان بیرجند کلاس 85 سی سی ، هانیه شکیبی شهرستان بیرجند کلاس 250 سی سی ، سمیه مختاری پور شهرستان طبس کلاس 250 سی سی ، ناظره مختاری پور شهرستان طبس کلاس 250 سی سی تیم موتور کراس بانوان این استان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی رقابت برنا موتور کراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی