Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@01:01:54 GMT

دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیاردی برنج در میانه

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۹۵۵

دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیاردی برنج در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با صدور چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری 80 میلیارد ریالی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، رمضان الهوردیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی طرح شکایاتی از سوی تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری موضوع به دلیل حساسیت، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلاهبردار با جلب اعتماد کشاورزان، با ارائه چک بلامحل برنج‌های آنان را با مبلغی بالاتر از قیمت عرف، خریداری و پیگیری کشاورزان برای دریافت پول، بی‌نتیجه مانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه ادامه داد: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند که نامبرده در تحقیقات فنی به کلاهبرداری از ۱۷ نفر به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به این‌که متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی تحویل شد، افزود: سهل انگاری و عدم توجه به هشدارهای پلیسی در انجام فعالیت اقتصادی از عوامل زمینه ساز کلاهبرداری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلاهبرداري پليس دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق