Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:37:05 GMT

سینمای هرمزگان در حال نفس گرفتن برای بلند شدن است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۰۹۴

سینمای هرمزگان در حال نفس گرفتن برای بلند شدن است

برنامه "چهار سایه یک زن" با هدف مروری بر آثار زارا مولایی با حضور این بازیگر شب گذشته در سینما ستاره شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، زارا مولایی بازیگر تئاتر هرمزگانی که به‌صورت حرفه‌ای در تهران مشغول فعالیت‌های بازیگری در سینما است و در شب گذشته  ۴ اثر از فیلم‌های کوتاهی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته و در جشنواره‌های جهانی اکران شده، به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه چهار فیلم "محاق"، "سایه‌های تاریکی"، هجوم ابرهای تیره" و "آمریکا" به نمایش در آمد.

یک کارشناس سینما در استان هرمزگان در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بااینکه زارا مولایی هنوز بازیگر پیشکسوتی نیست و آثار زیادی ندارد اما می‌توان وی را به‌عنوان یک بازیگر مؤلف در نظر گرفت چراکه بازی وی فیلم را به دنبال خود می‌کشد.

مهرداد امیرزاده ادامه داد: با توجه به شناختی که از وی دارم می‌دانم شخصیتی است که زیر بار برخی کوتاهی‌های کارگردان و جای خالی فیلم نمی‌رود و ضعف‌ها را درست می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیار بازیگر ایثارگر، زحمتکش و متعصبی است و مطالعه، ایدئولوژی و جهان‌بینی خاص خود را دارد، که برای یک بازیگر بسیار مهم است.

این کارشناس سینما در استان هرمزگان بیان کرد: زارا مولایی تلاش بسیاری می‌کند، از بندرعباس به تهران رفته سال‌ها است تنها زندگی می‌کند و سختی‌های زیادی را متحمل شده تا به آن چیزی که می‌خواهد برسد و در این راه مرتاض گونه برای خواسته‌هایش تلاش می‌کند.

امیرزاده اضافه کرد: آینده این بازیگر را خیلی خوب می‌بینم، قرار بود در ابد و یک روز بازی کند که متأسفانه نشد اما می‌دانم یک روز سینمای ایران وی را پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سینمای هرمزگان تاکنون کار خاصی نکرده، بازیگر، تصویربردار، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان خاصی را به سینمای کشور معرفی نکرده و کوتاهی‌های بسیاری داشته است.

یک بازیگر تئاتر و سینمای هرمزگانی نیز در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: من آدم خوش‌شانسی هستم چراکه در این برنامه صندلی‌های بسیاری پر شده بود و از حضور این تعداد مخاطب خرسند هستم.

زارا مولایی افزود: نمی‌دانم کارهایی که تاکنون کرده‌ام نامش موفقیت است یا خیر اما از جایی که در آن ایستاده‌ام خوشحال هستم و احساس می‌کنم جای مناسبی برای من است.

وی تصریح کرد: من در این عرصه می‌توانم بجهم، فکر کنم، خوشحال باشم و نبوغم را رشد دهم و اگر بار دیگر به دنیا بیایم بازهم عاشق بازیگری می‌شوم.

این بازیگر تئاتر و سینمای هرمزگانی بیان کرد: مدتی کار بازیگری نکرده‌ام و طراحی لباس انجام می‌دادم اما در همین خانواده هنر حضور داشتم؛ دوست دارم در آینده کار خودم را بسازم و شکل بازیگری‌ام را تغییر دهم.

مولایی عنوان کرد: من فکر می‌کنم سینمای هرمزگان در حال استراحت و نفس گرفتن است تا دوباره بلند شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هرمزگان منطقه هرمزگان استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مسئول برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان گفت: برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
مصطفی رجبیان افزود: برنامه‌های دهه کرامت امسال با شعار «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» آغاز و با حضور سه کاروان که شامل خادمان و مبلغان استان قدس رضوی و پرچم بارگاه امام رضا (ع) است که در همه شهرستان‌های هرمزگان ادامه می‌یابد.
وی افزود: هدف از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید توسعه معنوی و مردمی زیارت امام رئوف است که حضور این سفیران تداعی کننده فضای خاص زیارت بین مردم است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشته شدن پرچم یا فاطمه الزهرا (س) در بوستان پنجعلی بندرعباس
رجبیان گفت: برنامه‌های زیر سایه خورشید در دو نوبت صبح و عصر در بین مردم خواهد بود و در نوبت صبح حضور در کارخانجات و تولیدی‌های کارآفرین، حضور در مراکز نظامی، عیادت از بیمار‌ها در بیمارستان‌ها و بازدید از برخی ادارات در استان است.
وی افزود: مردمان خطه جنوب، هرمزگانی‌های عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، امسال برای هفدمین سال متوالی میزبان کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم متبرک رضوی هستند.
معاون کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان گفت: اجتماع امام رضایی‌ها در شب میلاد امام رضا (ع)، ایستگاه‌های ورزشی با هدف ارایه خدمات ورزشی، کوچه‌های شهدایی و اجرای برنامه فرهنگی ویژه شهدا با همکاری خانواده شهیدی که در همان کوچه سکونت دارد، از شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه در استان هرمزگان است.
رجبیان افزود: اجرای پویش ملی نذر آزادی پدران و مادران زندانی، برپایی میز مشاوره در بقاع متبرکه، ارایه خدمات پزشکی (دندانپزشکی) و اجرای برنامه «کبوترانه» ویژه نوجوانان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.
در پایان این نشست خبری، پوستر هفدمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید رونمایی شد.
به یازده روز ابتدایی ماه ذی‌القعده که فاصله ولادت حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع) است، دهه کرامت می‌گویند.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران