Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:14:28 GMT

تابلوی ایست ویلموتس مقابل ملی پوشان افت‌کرده‌

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۰۹۷

تابلوی ایست ویلموتس مقابل ملی پوشان افت‌کرده‌

سرمربی بلژیکی رویه جدیدی برای تیم ملی در پیش گرفته که قطعا به بهتر شدن فضای رقابت منجر می‌شود. قطعا نفراتی مثل محبی و منصوری پیش‌بینی نمی‌کردند که در اردوی جدید تیم ملی حاضر باشند و حالا سایر نفرات آماده در لیگ نیز بیشتر امیدوارند که دیده و ملی‌پوش شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، در سال‌های گذشته همواره این انتقاد به کارلوس کی‌روش وارد بود که چندان اعتقادی به عملکرد بازیکنان در تیم‌های باشگاهی ندارد و بسیاری از ملی‌پوشان با وجود عملکرد ارائه بازی‌های نه‌چندان درخشان در تیم‌های باشگاهی عضو دائم لیست تیم ملی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی سابقه داشت نفراتی که بدون تیم بوده‌اند نیز به تیم ملی دعوت شوند و آن‌هایی که در باشگاه‌های خود نیمکت‌نشین می‌شدند نیز استرس خط خوردن از تیم ملی را نداشتند.

با جدایی کی‌روش و حضور مارک ویلموتس لیست تیم ملی در ابتدا با تغییرات چندانی مواجه نشد، اما رفته‌رفته مربی بلژیکی در حال تغییر یک رویه غلط است و نگاهی به لیست جدید وی نشان می‌دهد که بازیکنان نباید مانند گذشته از دعوت به تیم ملی مطمئن باشند و ملاک دعوت‌شان عملکرد بازی‌های قابل قبول در تیم‌های باشگاهی خواهد بود.

در لیست جدید تیم ملی غیر از میلاد محمدی که این روز‌ها در خنت بلژیک بازی نمی‌کند سایر نفرات جزء بازیکنان اصلی تیم‌شان هستند و عملکرد بدی نیز نداشته‌اند. احتمالا مرد بلژیکی که به همراه کادرفنی‌اش تمام بازی‌های لیگ را زیرنظر گرفته غیر از نادری، مدافع چپ آماده‌ای نیافته وگرنه بعید نبود که محمدی هم مثل خیلی از ملی‌پوشان مطرح مثل علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی به خاطر نیمکت‌نشینی، تیم ملی را از دست بدهد.

ستاره‌هایی مثل حسین حسینی، وریا غفوری، مهدی ترابی، کاوه رضایی، الهیار صیادمنش، علی قلی‌زاده و... نیز به دلایل مختلف ازجمله کم بازی کردن، مصدومیت یا افت فعلا دعوت نشده‌اند و می‌دانند که برای رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی باید خودشان را به ویلموتس نشان بدهند.

سرمربی بلژیکی رویه جدیدی برای تیم ملی در پیش گرفته که قطعا به بهتر شدن فضای رقابت منجر می‌شود. قطعا نفراتی مثل محبی و منصوری پیش‌بینی نمی‌کردند که در اردوی جدید تیم ملی حاضر باشند و حالا سایر نفرات آماده در لیگ نیز بیشتر امیدوارند که دیده و ملی‌پوش شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر تابناک ورزشی ویلموتس خط خورده ها تیم ملی جهانبخش چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال ۱۳۹۴ شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

کد خبر 6093865

دیگر خبرها

  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!