Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو پیشین هیئت رئیسه سازمان لیگ معتقد است که تصمیمات فدراسیون فوتبال به این رشته ضربه زده و اگر فدراسیون‌نشین‌ها تصمیم نگیرند، کارها بهتر پیش می‌رود.

طرفداری- امیر رعابدینی، عضو پیشین هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص اتفاقات تیم فوتبال امید، برکناری مجیدی و انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، او در ابتدای صحبت های خود گفت:

من از شما تعجب می‌کنم که با چرا سوال می‌کنید. مگر می‌شود در فوتبال ما چرا وجود نداشته باشد. من خیلی خوشحال بودم که فرهاد مجیدی در کنار حمید استیلی فعالیت می‌کند و بقیه عزیزان هم کمک می‌کردند و گروه کاری خوبی شکل گرفته بود. آینده فوتبال ما هم با همین جوانان شکل می‌گیرد. محبوبیت این دو بزرگوار در تیم‌های خودشان باعث می‌شد یک پشتوانه مردمی خوبی به دنبال تیم امید باشد اما یک باره همه چیز به هم خورد.

رئیس پیشین کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال ادامه داد:

فرهاد مجیدی آدم باهوشی است و می‌دانست چه می‌کند. اگر قرار بود در این راه موانع نداشته باشیم که 40 سال پشت المپیک نمی‌ماندیم. ما مربیان بزرگی در تیم امید داشتیم از حسن حبیبی گرفته تا سایر افراد، ولی موفق نشده‌اند.  همیشه با تیم‌های امید مشکل داریم و دلمان می‌خواهد یارهای غارمان کنار این تیم باشند و بعضی مسائل را دیکته می‌کنیم. من خیلی غصه خوردم که مجیدی از تیم امید جدا شد. 

عابدینی در خصوص این موضوع که گفته شد انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید اشتباه بود، تصریح کرد:

من اعتقاد دارم وقتی کاری شکل گرفت باید آن کار را انجام دهیم. اینکه در ابتدا یک تصمیم اشتباه گرفتیم، با برداشتن مجیدی اشتباه دوم را انجام دادیم. فدراسیون فوتبال تصمیم نگیرد، فوتبال بهتر شکل می‌گیرد. تصمیم غلط کار را غلط پیش می‌برد. ما برای المپیک بضاعت داریم و بضاعت را در قالب فرصت قرار می‌دهیم و فرصت را می‌سوزانیم و الان هم باید حمایت کنند.

وی عنوان کرد:

هدایت تیم امید کار سخت و دشواری است. مردم ما دلشان می‌خواهد تیم امید به المپیک برود. باید کاری کنیم که صعود کنیم و بضاعت این کار وجود دارد. این رفت و آمد‌ها در فوتبال طبیعی است و الان باید مشکل را حل کنیم. ساکت دخالت نکند و بگذارد دیگران کار کنند. ساکت یار تاج است و در همه جا باید اسم و رسمش پنهان و آشکار وجود داشته باشد. 90 درصدی  افرادی که از فدراسیون فوتبال رفتند به خاطر ساکت و دخالت‌های او رفتند. هرجا که ساکت احساس می‌کند نام و نان داشته باشد آنجا حضور دارد. 

عابدینی در خصوص تصمیمات کمیته فنی خاطرنشان کرد:

محصص و معینی افرادی هستند که فوتبال را می‌فهمند و در این بخش دانش و علم دارند. اگر آدم‌هایی در این کلاس به عابدینی که سن و سالش از آنها بیشتر است بگویند که این کار را انجام دهد من گوش می‌کنم اما اگر به من بگویند که چه کسی کنارم باشد قبول نمی‌کنم. فرهاد مجیدی حق داشته که معترض باشد. من قبول ندارم که محصص و معینی و ... این کار را انجام داده‌اند. این کار از جای دیگری دیکته شده و محصص حرف افراد دیگری را گفته است. تاج سیاست‌گذاری‌های کلان را که انجام می‌دهد به کارهای دیگر کاری ندارد اما ادامه کار را به سیستم و جریان فکری  واگذار می‌کند. ساکت ادامه کار را برعهده دارد. من لمس کرده‌ام که ساکت برای هر جایی که نام و نان داشته باشد، برنامه دارد. 

عضو هیئت رئیسه پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص پاسخگو نبودن فدراسیون فوتبال با ذکر یک خاطره گفت:

این موضوع به تاج برمی‌گردد و به ساکت ربطی ندارد. خساست تاج معروف است. این موضوع در رفتار، کلام و همه چیز او وجود دارد. این تفکر امنیتی که او در فدراسیون فوتبال ایجاد کرده غلط است. خانواده فوتبال خانواده باز و رفیقی است. فوتبال عشق بوده و به خاطر رفاقت و صداقت و همه چیز باز و مشخص است. فوتبال پیچیدگی ندارد و شفاف است و نیاییم آن را پیچیده و چند لایه‌ کنیم. فوتبال اگر یک رو باشد با خبرنگار صحبت می‌کنند و هیچ پرهیزی نداریم خبرنگاران چه چیزی را مطلع می‌شوند.

وی در خصوص پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس و اینکه تا چه زمانی صبر خواهد کرد، گفت:

مربیان پرتغالی را از فوتبال کنار بگذاریم چون آنها همیشه از آشوب خوششان می‌آید اما همه مربیان نجیب هم یک خط قرمز دارند. خط قرمز وقتی است که حقوق‌شان پرداخت نشود. نباید فرصت‌سوزی کنیم و حق و حقوق سرمربی تیم ملی را بدهیم. می‌توانیم پول را پرداخت کنیم چون پول هست. ما کجا بدهکار شدیم که یقه‌مان را نگرفته‌اند؟ فردا اگر تفاوتی بین دلار، یورو و پول ما به وجود بیاید ماتم می‌گیریم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

به گزارش مشرق، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت ‌سرگذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمامی بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود